درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام
اي کاش اين سخنان اثر گذار بود...
پاسخ

سلام اي کاش

با سلام

مطلب به جايي بود.

در کارهاي فرهنگي بايد برنامه ريزي ريشه اي و بلند مدت انجام داد و صرفا اقداماتي که براي خنک شدن دل در يک زمان خاص صورت مي گيرد نمي تواند راهگشا باشد ، ضمنا همه بايد تلاش کنند.

موفق و مانا باشيد

پاسخ

همچنين شما

سلام

مطلب شما در پايگاه خبري تحليلي صراط نيوز منتشر شد

لينک مطلب شما در صراط:

http://www.seratnews.ir/fa/weblog

با تشکر

.....................................

با لينک کردن صراط در وبلاگ خود ما را ياري نماييد.

پاسخ

سلام ممنون
سلام.به من حتما سر بزن نظرتو راجع به تغيير رويکرد وبم بگو...و اگر مي توني در اين زمينه کمکي کني و يا همفکري خوشحال مي شم.
پاسخ

سلام چشم
سلام...بسيار عالي...احسنت...جانا سخن از زبان ما مي گويي
کاملا موافقم، مناديان و متوليان فرهنگ، خودشان دارند با دستان خود تهاجم فرهنگي بر سر اين ملت نازل مي کنند..
پاسخ

سلام ممنون عزيزم
سلام خدا قوت زدي به هدف .دقيقا حرف دل من رو زدي .از يک طرف با فيلم ها وسريالها مدها وبي حيايي را ترويج مي دهند و از طرف ديگر با گشت ارشاد کينه دين وحجاب رو تو دل بعضي جوون ها ميکارن بايد فرياد زد آخه چرا بايد مملکت اسلامي ما اين جور باشه
پاسخ

سلام درست ميفرماييد
+ نظر من 
سلام مطلب جالبي بود به نظر من فرهنگ جامعه تغيير کرده و اگر بخواهيم مواردي که شما اشاره کرديد را از سينما و تلويزيون حذف کنيم مشکلات حادتر مي شود . لطفا يه مطلب نيز بنويسيد که پليس چگونه با معظل سوار شدن خانمهاي بد حجاب در پشت موتور جوانها بايد برخورد کند؟ ما قبلا اگر مرد و زني را در داخل ماشين مي ديديم جلوش رو مي گرفتيم و ميگفتيم : اين خانم با شما چه نسبتي داره ؟به نظر من اين يکي رو ديگه خيلي سخت ميشه کنترل کرد .
پاسخ

دوست گرامي در مورد اين که فرموديد در حريم خصوصي افراد نميشه دخالت کرد که خانمي که با شما در ماشينتون هست چه نسبتي داره ،اگر مي‌خواهيد غيبت نکنيد، بايد سوء ظن و بدگماني نسبت به مردم نداشته باشيد. اگر مي‌خواهيد گرفتار بدگماني نشويد، بايد در امور مردم تجسس نکنيد، زيرا سوء ظن و تجسس در يکديگر تأثير متقابل دارند. گاهي تجسس باعث سوء ظن است و گاهي سوء ظن منشأ تجسس مي‌شود..امر به معروف و نهي از منکر هم براي خودش مراحلي دارد ما بايد با فرهنگ سازي پيش بريم نه دخالت در امور ديگران!
سلام همسنگر

عاليه مطالبتون

احسنت
پاسخ

سلام ممنون قلمتان مستدام
سلام وبلاگ خوبي دارين به من هم سر بزنين ونظر هم يادتون نره
تبادل لينک
شما رو لينک کردم
ياعلي
پاسخ

سلام در فرصت مناسب انشاا.. خدمت ميرسيم
بعد از نوشتن کامنت يا در حين نوشتن آن کليد اينتر را بزنيد کد خواهد آمد. اگر خطتان دايل آپ است کمي بيشتر طول ميکشد تا کد ظاهر شود
پاسخ

متشکر
+ کامنتر بزرگ 

"براي همه آنها که در سريال ها آنچه را که نيست مي سازند و آنچه را که دوست نداريم مي پوشند و آنچه را که غنا مي دانيم مي نوازند"

شما دوست نداريد. ولي خودتان را در جايگاه همه کلت قرار ندهيد.

و اين دوست نداشتن مشا هم چيز غير معمولي نيست . چون تقريبا کمتر چيزي وجود داره که شما با آن مشکل نداشته باشيد و مشکل دار ندونيدنش

اکثريت مردم مشکلي با اين چيزها ندارند.

چون اصولا چيزهاي مشکل داري نيستند.

وبلاگ من هم اگر فيلتر نيست به خاطر اين هست که تازه تاسيس هست و هنوز سانسورچيان ولايت فقيه متوجه وجود وبلاگ اينجانب نشده اند وگرنه وجود آزادي بيان بيشتر به لطيفه اي ميماند که بايد در کتاب رکوردهاي گينس ثبت شود و اگر ثبت شود مطمئنا تا قرنها کسي را ياراي بامزه تر و خنده دار تر بودن از آن را آوردن نخواهد بود و اين رکورد تا قرنها پا برجاي خواهد ماند.

ورد پرس کمپلت فيلتر

يوتيوپ کمپلت فيلتر

فيس بو و تويتر و ديگر شبکه ها اجتماعي کمپلت فيلتر

ويدئي گوگل کمپلت فيلتر

حتي سايت مراجع تقليد هم فيلتر. سايت آيت الله منتظري و بيات زنجاني هم حتي فيلتر

و تقريبا هر سايت و وبلاگي که حرفي براي گفتن دارد و کوچکترين نشانه اي بر انتقاد در آن وجود داشته باشد فيلتر است

اينها از نشانه هاي وجود آزادي بيان در جمهوري اسلاميست(خنده)

باشد که پند بگيريم.

پاسخ

دوست گرامي از طرز صحبت کردن شما پيداست که اهل منطق و ادب هستيد،هرکس براي خودش عقيده اي دارد من اعتقاد ندارم که عقيده ها بايد سرکوب شود اما گرامي مهم اين است که ان عقيه به بنيان نظام و ملتي آسيب نرساند،بنده به وبلاگ شما سر زدم اما متاسفانه کد براي من نشان نميدهد تا نظراتم رو ارسال کنم ببينيد اشکالش کجاست؟
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ جمعه 19 خرداد 91 نوشته (گشت ارشاد حجاب در رسانه؟!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام ممنون عزيزم