• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : ايرنا بخوانيد، شاد شويد!‏
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام و خسته نباشيد

    در جستجوهاي گوگل تعداد لينک وب در سايتها و وبلاگها بسيار مهم است

    گوگل تعداد لينک را برسي ميکند وبلاگ ويا سايتي که تعداد لينک زيادي

    در حافظه ي گوگل داشته باشد در راس جستجوها قرار ميدهد

    از شما کاربر گرامي در خواست ميکنم حتما با من تبادل لينک کن .

    مرا با عنوان امام مبين لينک بفرماييد

    با تشکر از زحمات شما .

    موفق باشي .

    پاسخ

    چشم
    سلام. خسته نباشيد جالب بود راستي اگه ميشه يه پست هم در مورد تغيير ناگهاني استاندارقم ومخالفت مراجع بنويسيد البته رئيس جمهور که حرف مراجع راگوش نکرد.
    پاسخ

    سلام، ممنون از نظرتون. اي کاش اطلاعات دقيقي از اين قضيه داشتم ولي يک تحقيقي مي کنم شايد به نتيجه رسيدم.

    توهين وقيحانه يک وهابي به اهل بيت پيامبرص + تصوير

    http://14mah.parsiblog.com/Posts/111

    پاسخ

    :(

    سلام عليکم

    با عنوان " فقط چند ثانيه ..." به روز هستم


    اي عشق ، توآمدي حياتم دادي
    از ظلمت و تيرگي نجاتم دادي
    من تشنه ي يک سرود روشن بودم
    جامي ز زلال صلواتم دادي


    سلام آقاي آقاجاني

    ممنون که به سوال بنده پاسخ داديد و ببخشيد که من متوجه نويسنده آن پست نشده بودم و شمارا مخاطب قرار دادم .

    اما شما هم خودتان در پاسخ به سوالات بنده اعتراف داريد که بصورت اجباري!!! توفيق تماشاي اين کانالها را پيدا ميکنيد . بنابر اين در اصل سوال من هيچ چيز عوض نشده است و اين شد عذر بدتر از گناه !!!

    حضرت علي ميفرمايد : اگر ميخواهي کسي را بشناسي ببين با چه کساني رفت و آمد مي کند . و ايضا اگر ميخواهي متهم به بدنامي نشوي به اماکن بدنام رفت و آمد نکن .

    حالا سوال من اين است که شما برادران ارزشي چطور پا به منزلي ميگذاريد که به قول خودتان ماهواره يک وسيله عادي شده است ؟! چه فرقي دارد که ماهواره از شما باشد يا از صاحبخانه ؟ من اگر جاي شما باشم ( ماهواره برايم ضد ارزش باشد) بعنوان امر بمعروف و يا اعتراض عملي هم که شده از رفتن به چنين خانه اي صرف نظر مي کنم تا مخالفت خود را نشان دهم . البته قبول دارم که گاها انسان در فضايي قرار ميگيرد که ناچار است در اين مجالس بنشيند ولي اين نبايد امري عادي باشد و از طرفي وقتي دور و بر برادران ارزشي ما مملو از ماهواره باشد پس ديگر مبارزه با اين وسيله شيطاني هم کاري عبث بوده و نيروي انتظامي هم براي برچيدن آن دارد آب در هاون مي کوبد !

    بهر حال ببخشيد سرتان را درد آوردم .

    پاسخ

    سلام و ممنون از صبر و حوصله ي تان. باور کنيد اولا که خيلي وقتها که وارد خانه اي مي شويم نمي دانيم که ماهواره دارند و حتي بعضي وقتها نيز صاحب خانه به احترام ما برنامه هايي را مي گذارد که مثلاً مستهجن و مبتذل نباشند و خودش هم پيش خودش فکر مي کند که ديدن اين برنامه مي تواند نظر ما را نسبت به ماهواره مثبت کند و البته ما در اين شرايط در حضور خود آن فرد برنامه را و ايراداتش را تحليل مي کنيم تا شايد ما تأثيري هرچند اندک بر او بگذاريم. ضمناً بعضي وقتها اين طور برنامه ها را دوست دارم بچه هايم تحت نظارت خودم ببينند تا ايرادات و زشتي هايش را برايشان بازگو کنم تا فکر نکنند که بي جهت با ماهواره مخالفم. از همه ي اينها به دور و با اين که خودم را در شأن و جايگاه کساني که پاسخگوي شبهات باشند نمي دانم ولي همانطوري که براي برخي ها فرار از شبهات لازم است برخي تکليف دارند شبهات را بدانند تا پاسخگوي آنها در جامعه باشند.قربان متانتت

    سلام برادر ارزشي

    ميخواستم دوستانه چند سوال کنم :

    شما که اينقدر دم از ارزش مي زنيد و نگران از دست رفتن ارزشها هستيد يک نگاه به يکي از پستهاي قبلي تان بيندازيد که در خصوص شبکه هاي ماهواره اي مطلب نوشته ايد و ترس از جنگ نرم داريد:

    عين نوشته شما اين است :

    چنديست شبکه ماهواره اي tv p1 اقدام به ساخت يک برنامه جنجالي نموده است ...

    حالا ما دم خروس را باور کنيم يا قسم حضرت عباس را !

    شما چطور برادر ارزشي هستيد که خودتان پاي اين شبکه هاي به اصطلاح ضد نظام و دين و ارزش مي نشينيد و آنچنان با حرص و ولع آنرا دنبال مي کنيد که از تمام اخبار و نحوه عضو شدن ان و چگونگي انجام مراسم و چگونگي اهدا جوايز آن از ما که هميشه پاي ماهواره هستيم بهتر مطلع هستيد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    مگر در نظام جمهوري اسلامي داشتن ماهواره جرم نيست ؟ ! پس شما بر چه اساس اين ويسله ي شيطاني را در پشت بام خود نصب کرده ايد؟!

    مگر ديدن اين صحنه ها ي به اصطلاح مستهجن و نيمه مستهجن از نظر فقي گناه نيست ؟؟ پس چرا شما تماشا ميکنيد ؟ گيرم که شانسي و همينطوري گذرتان به اين شبکه افتاده است خوب عيبي ندارد ولي چرا آنرا دنبال مي کنيد ؟؟!!

    بنازم حافظ عليه الرحمه را که فرمود:

    واعظان کاين جلوه بر محراب و منبر مي کند

    چون به خلوت مي روند آن کار ديگر مي کنند !

    مشکلي دارم ز دانشمند وبلاگ (!) باز پرس

    توبه فرمايان چرا خود توبه کمتر مي کنند ؟؟!!!

    پس خدا اول شما را هدايت کند و سپس ما را !!!

    آمين

    پاسخ

    سلام عزيز دل، آن مطلب مربوط به يکي ديگر از نويسندگان وبلاگ ارزشيهاست و مربوط به من نيست و اما پاسختان را که بهتر است نويسنده ي همان مطلب بدهد فقط من عرض کنم که در اين دوره و زمانه که در خانه ي هرکسي مي روي بساط شيطاني برخي شبکه هاي ماهواره به راه است و ديدن اين برنامه هاي معمولا به عنوان يک توفيق!!! اجباري نصيب ما هم مي شود. چقدر خودتان را به عذاب انداختيد تا با شعر و نثر پاسخ بدهيد ولي باور کنيد کسي که مشتري ماهواره باشد دست و دلش نمي رود در يک مکان مفتي به نام وبلاگ بر عليه آمريکا و انگليس بنويسد و بيشتر مثل شما مدافع از آب در مي آيد.
    سلام و درود؛
    دوست عزيز اين مطلب شما در پايگاه اينترنتي و بسته فرهنگي عمارنامه منتشرگرديد.
    ما را با درج بنر و يا لوگو در وبگاه خود ياري نماييد .
    موفق و پيروز باشيد .
    عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
    يا علي
    پاسخ

    سلام و ممنون