• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : مدارا با مخالف،مبارزه با معاند
  • نظرات : 1 خصوصي ، 33 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + منتقد بزرگ 

    فتواي جديد خودمه

    مرسي

    پاسخ

    :))))خواهش ميکنم
    + منتقدبزرگ 

    خوش آمدي به وبلاگم

    *****

    بنويس

    در مورد سولماز بنويس

    در مورد هر چي خواستي بنويس

    تا منو داري غم نداشته باش

    من خودم يه لشکر رو يه تنه حريفم

    عکسم که توي وبلاگم گذاشتم رو نشونشون بده همشون اينجوري ميشند
    بگن ماهواره داري

    نگن ماهواره داري

    ماهواره جزو واجبات زندگيه

    پاسخ

    عجب!!از کي تا حالا از واجبات بوده ما نميدونستيم وبلاگ جالبي داشتيد انشاالله هر چند وقت يکبار بهش سر ميزنم و حتما در مورد شبکه تي وي پرشيا وان مينويسم ..فکر کنم 1 بار نوشتم در مورد برنامه ي شما هم دعوتيد
    نظرت رو راجع به عکسم هم بگو
    ببين قشنگم
    ملوسم
    عروسم؟
    پاسخ

    عجب!عکس خيلي بدي گذاشتيد ميتونستيد انتقاد رو در قالبي برازنده تر بذاريد!
    تو بيا بخون هر چه خواستي بگو
    نترس
    دختر شجاع باش
    زود باش منتظرم
    بدو بدو
    پاسخ

    باشه:)
    ميخوني يا فقط ميگي عجب؟!
    هان هان هان؟
    زود باش اعتراف کن
    پاسخ

    راستش رو بگم نه ميترسم بيام بخونم يه چيزي بهتون بگم البته نميگم ولي ديگه حد نهايت و بدش رو در نظر گرفتم ..شما اگر ميومديد تو محيط خبري نابغه اي بوديد براي خودتون در انتخاب تيتر و مطلب
    قم نگو بلا بگو، دست پخت جمهوري اسلامي ناقلا بگو
    (بخوان در وبلاگم)
    پاسخ

    :)عججججججب!
    با سلام
    به روز رساني وبلاگ عماد با مطلب يوم يبعثون
    در محکوميت جسارت به ساحت پيامبر
    www.emaad.parsiblog.com

    + منتقدبزرگ 

    + منتقدبزرگ 
    نچ شما رو حکومتي خطاب نکردم
    اگه حکومتي ها مثل تو بودند که خوب بود
    پاسخ

    باز خدا رو شکر همچين ديدي داريد:)بسي خرسنديم!

    نچ خودت ميدوني که جوابت قانع کننده نيست. حالا چي؟

    من توضيح دادم که منظور من همين اعتراضات مسالمت آميزي هست که نمونش رو حتي توي بعد از انتخابات هم ديديم.

    چرا همين اعتراض با آرامش و آرام و بدون فحش و بد و بيراه رو هم نميگذارند ملت برگزار کنند؟

    چطوره به حاميان رژيم جهل و جور و فساد که ميرسه مردم جنبه دارند و آزادند و راهپيمايي يا اعتراضشون رو هم مي کنند. حتي بي جنبه هاش هم اوباش گريشون رو مي کنند و به سفارتها حمله مي کنند و به دانشگاهها و بيوت مراجع و فلان و چنان هم حمله مي کنند و کسي هم نه جلوشون رو ميگيره و نه بازخواست و بازداشتشون ميکنه. ولي در ناکجا آبادي از کشور يه نفر بياد توي خيابون هم حتي راه نيفته و فقط منتقد يا ناموافق با ايده و عقيده اي از خامنه اي باشه حسابش با سربازان ولايته؟

    ملت ايران مگه وحشي هستند که جنبه نداشته ابشند. ملت ايران نشون دادند که ميليوني ميتونند بياند بيرون حتي بدون يه شعار.

    در عوض حکومتيان نشون دادند که چه هستند.

    در ضمن در کشورهاي ديگه اينجور نيست که فقط تظاهرات سکوت برگزار کنند، بد و بيراه هم ميتونند بگند و کسي کاري به کارشون نداره. در جلوي کاخ سفيد فردي عکس اوباما رو پاره کرد و بوق جمهوري اسلامي با آب و تاب و با ذوق و شوق اين رو نشون داد. غافل از اينکه داره ناخواسته وسعت آزادي و سعه صدر و اعتماد به نفس مقامات و دولت آمريکا رو نشون ميده. کسي کاريش کرد؟ در جلوي سکونتگاه خامنه اي يا وزارت اطلاعات کسي ميتونه عکسي خامنه اي رو پاره کنه؟

    حتي اينجوري هم نيست که به هيچ چيز هم دست نزنند. در فرانسه دو سه بار شاهدش بوديم که چقدر ماشين رو آتش زدند. کسي رو کشتند يا توي سر کسي زدند؟ اگر هم بازداشت کردند براي مدتي اندک بوده.

    در جمهوري اسلامي همين اتفاق در اين وسعت مي افتاد فقط چند صد نفر در خيابان توسط عمال حکومت کشته ميشدند و هزاران نفر چماف و باتوم توي سرشون ميشکست و تعداد زيادي اون در زندانها و کهريزکها شکنجه و کشته ميشدند و عده زيادي هم به زندان مي افتادند و يا به حکم محارب حکومت عقده اش رو سرشون خالي ميکرد.

    انتقاد ناپذيري حکومتتان و مقاماتش را نميتونيد مخفي کنيد و نميتونيد توجيه کنيد و اين انتقاد ناپذيري ناشي از ضعف و ترس از مردم هست. مي ترسد که انتقادي کوچک به انتقادي بزرگ تبديل بشه و پايه هاي سست حکومت غير مردمي فروبريزه. و البته ناشي از چيز ديگري هم هست و اون هم ناتواني اثبات حقانيت خود و عقايد خود در مواجهه با عقايد و نظرات متفاوت و دگرانديشان هست. پس ميگويد اصلا نميگذاريم اين نظرات مطرح شوند.... چون به دليل ناتواني در رد آنها ممکن هست همان دسته از مردم نيز که اکنون با ما همراهند، از ما بگسلند.

    از خامنه اي هم نميگذارند انتقاد کنند چون اول اينکه خودش انتقاد پذير نيست، چون اگه بود همانطور که در کامنت قبليم توضيح دادم به هوادارش ميگفت که چه کار کند...عادت کرده و دوست داره بنشينه اون بالاي مجلس و عده اي هم اون پايين پاش چمباتمه بزنند و اين حرف بزنه بقيه براش تاييد و تکبير بگند.... نه مورد پرسش قرار بگيره و نه چيزي.... عادت کرده متکلم وحده باشه و فقط حرف بزنه و کسي نظراتش رو به چالش نکشه و همه مطيع اوامر و نظراتش باشه و به به و چه چه بگند به حرفهاش.

    و هم چماقدارانش و هوادارانش نميگذارند کسي ازش انتقاد کنه يا حرفهاش رو به چالش بکشه. براي اينکه "ابهتي" و "بتي" و "جايگاه رفيعي" که با تبليغات فراوان ازش و براش ساختند در نزد آن دسته از مردم که طرفدارش هستند نشکنه و از اون "جايگاه رفيع" در نگاه اين عده از مردم پايين نياد، کمتر از مدح و ثنا و "مقام معظم" و اينها رو برايش مجاز نميداند چه برسه به نقد و مخالفت.

    راستي انتقاد و اعتراص هم فقط در خيابان ريختن نيست و ميتونه يه کتاب، فيلم يا يه مقاله يا يه وب سايت باشه.

    مي بينيم که هيچکدام از اينها هم مطلقا تحمل نميشه.

    بنابراين مشکل از حکومت شما و انتقاد ناپذيريش هست نه از چيز ديگري.

    پاسخ

    شما آينده ي اون شخصي که عکس اوباما رو پاره کرد رو ديدي؟؟در اينکه فضاي نقد در کشور ما وجود نداره شکي نيست!شما چرا فکر ميکنيد من از اعضاي حکومتم:)))من رو بالفظ حکومتتان خطاب ميکنيد!
    رايت نبي

    Www.emaad.parsiblog.com
    در محکوميت جسارت به رسول مهرباني ها

    نچ چرا در مورد راستگويي و دروغگوييش صحبت نشه؟

    اون کشورها منابعي که ايران داره رو ندارند. سو مديريت و ماجراجويي ها و دشمن تراشيها و سرجنگ و دعوا با اين و آن داشتن هست که اين بلاي اقتصادي رو سر مردم آورده

    تقصير رهبر نيست؟ ميگم اگر چيز مثبتي در کشور داشته باشيم اون چي؟ اون از برکات رهبر هست يا نه؟ مثبت ها مال رهبره و از برکات وجود رهبره بعد نوبت منفي ها و مشکلات که ميرسه رهبر جون ميرند توي طاقچه؟ ووووويييي

    عجب! اگر منظورت از مثال مدرسه توجيه انتقاد نکردن از رهبر هست که نچ مخالفم.

    اين بهانه ها براي فراري دادن رهبر جون از انتقاد به هيچ وجه قابل قبول نيستند. چرا ما نبايد بتونيم مثل آمريکاييها که ميرند جلوي کاخ سفيد اعتراض مي کنند برم جلوي بيت رهبري يا هر جايي که ساکن هست و فرياد اعتراضمون رو بلند کنيم؟

    چطوره طرفداران رهبر ميتونند آزادانه اعتراض کنند به هر چي که خواستند و به هر شکل که خواستند و با پلاکادر و بلندگو و اسپري شعارنويسي و عربده کشي و فلان و چنان و حتي تبليغات رسانه اي هم دارند و مشکل ساز نيست بعد نوبت اکثريت مردم که ميرسه آسمون چپه ميشه؟

    چطوره نوبت اينها که ميشه نيروي انتظامي نه تنها مواظبشون هست که کمکشون هم ميکنه بعد نوبت مردم که ميرسه ميزنه توي سرشون حتي اگر 4 تا زن باشند که معترضانه ولي ساکت ايستاده باشند؟

    خود رهبر نميتونه بگه همگان آزادند که از من انتقاد کنند و بايد از منتقدين هم مراقبت بشه.

    همانند اينهمه کشور آزاد که از منتقدين و تظاهر کنندگان در خيابان توسط پليس حفاظت ميشه.

    اين پليس فقط در سرکوب مردم معترض ميتونه حضور چند هزار نفري داشته باشه يا در قُرُق کردن و ايجاد حکومت نظامي در تهران با نيرويي حدود صدهزار نفري در زمان اجلاس غير متعهدها.

    راستي اگر نيرو هم کم آوردند ميتونند از سپاه هم کمک بگيرند. نيروهاي سپاه که مصرف کننده هستند ميتونند يه کار مثبت انجام بدند و اون هم مواظبت از مردم هست. البته اگر نقششون توسط همين رهبر براشون حفاظت از مردم تعريف بشه نه پاسداري از رژيم و سرکوب مردم معترض و منتقد. پاسدار مردم باشند

    راستي اين اعتراضها فقط محدود به همان انتخابت نميشه و مردم در زمنيه هاي مختلف ميخواند اعتراض کنند پس منظور من از اعتراض فقط به همان انتخابت محدود نبود. به فرض بريزند توي خيابون و بگند ما مخالف فلان نظر رهبري هستيم....

    با خود احمدي نژاد که خيلي نظرش مساعد بود..."اين فرد نظرش به من نزديک تر است"

    جواب بقيه کامنتم رو هم که ندادي.

    پاسخ

    اولا من يک سوال از شما بپرسم چند کشور رو تا به حال رفتيد و با چشم خودتون ديديد نه به مدت 1 هفته تفريحي بلکه حداقل به مدت يک سال!شما چند تا اعتراض رو جلوي وال استريت ديديد که مثل سال 88 بريزن سطل آتش بزنن و درخت بکنند و شيشه بشکونند غير از اينه با آرامش بدون فش و بد و بيراه اعتراض ميکنن؟؟مردم ما جنبه دارن؟!من ميدونم اين نقد شما بيشتر از اينکه به رهبر باشه به رانت بازي هاي و عملکرد يه سري ادم تو قالب مذهبيون هست يه سري که مذهبي نيستن و ريشه ندارن اما ريش گذاشتن!چادري نيستن اما براي منافعشون چادر سر کردن و از رهبر دفاع ميکنند در صورتيکه طرفدار نيستند!شما اينها رو ديديد نقدتون رو به رهبر ميکنيد..کسانيکه وقتي مخالف مياد حرف بزنه سرکوبش ميکنند طرفدار رهبري نيستند!اينها حافظ منافع مادي خودشونن!مملکت چند دستگي بدي است در اصل افتضاحي در حزب بازي ها و مافياي قدرت و سرمايه داري است که سکوت رهبر بهترين راه براي ادامه هست لااقل از ايني که هستيم بدتر نميشيم!
    + منتقد بزرگ 

    من مي گم خامنه اي گفته "در ايران آزادي بيان کامل وجود دارد"

    اين راست هست يا دروغه؟(اين فقط يه موردش هست)

    اگر دروغه که توي آش ماست مشخصه که دروغه، چرا ولي فقيه دروغ مي گه؟ نبايد ازش انتقاد بکني که چرا دروغ ميگي؟

    چرا هيچ کس جرات نداره به اين فرد بگه بالاي چشمت ابرو هست و اگر بگه ميافته توي سياهچال؟

    چرا کسي نمي تونه روي حرف اين فرد حرفي بزنه؟ مثلا بگه من موافق سخنان اين فرد در مورد اينکه هر خانواده اي بايد يه کارخونه جوجه کشي بشه تا جمعيت برسه به 200 ميليون نيستم.

    چرا رسانه هاي مخلص ايشان اين فرد رو اينقدر بزرگش مي کنند؟

    چرا براي ديگران ميگند فلاني گفت ولي به اين فرد که ميرسه ميگند "مقام معظم رهبري مد ظله العالي گفتند"...

    چرا اين فرد حرفها و نظراتش و خواسته هاش رو بر مردم تحميل ميکنه.

    ما اقتصاد ميخوايم يا انرژي هسته اي؟ هر روز داره 100 تومن 200 تومن ميره روي لبنيات و همه چيز داره از سفره مردم حذف ميشه.

    چرا اين فرد نمياد يه انتقاد محکم از گراني ها بکنه؟ چرا نمياد از درد مردم و مشکلات واقعي مردم حرف بزنه و همش گزاف ميگه و از دو ساعت سخنراني هفتگيش همش بد و بيراه گفتن به اين کشور و اون کشور هست و ملت ايران هم هيچ. اگر هم ميخواد از کشور خودش حرف بزنه لاف و گزاف ميگه. ما صد برابر قوي تريم.... ملت اومدند پاي صندوق تا از جمهوري اسلامي حمايت کنند....مردم پشتيبان جمهوري اسلامي هستند...

    چرا براي همه جا اعتراض و به خيابون ريختن مردم خوب هست و با آب و تاب از اعتراضات 500 نفر از مردم آمريکا در وال استريت که نشانه قدرت و آزادي آمريکاست حرف ميزنه ولي به مردم کشور خودش که ميرسه حق اعتراض ندارند؟

    پاسخ

    در مورد اول من و شما با هم اختلاف نظر داريم موافقيد در مورد راستگويي يا دروغگويي رهبر بحثي نکنيم؟چون ميدونم به جايي نميرسيم..اما مورد دوم که فرموديد اقتصاد ميخوام آيا فقط اوضاع ايران به هم ريخته هست البته من قبول دارم ايران هميشه يکي دو پله در زمينه هاي اقتصادي عقب تره اما شما الان در حال حاضر اوضاع اقتصادي کانادا آلمان فرانسه و ... رو ميدونيد؟بله من خودم منتقد اين هستم که چرا در يک کشور اسلامي بايد اينقدر قيمتها بالا باشه و از سفره ي مردم خيلي از کالاها حذف بشه!اما آيا اين مطلب تقصير رهبر ايرانه؟يا تقصير بي برنامگي دولت؟!يا تقصير مافيا و اقتصاد جهاني؟!شما فرض کنيد يک مدير مدرسه باشيد و بخوايد راحت از معاونتون انتقاد محکم بکنيد دفتردارتون رو ببريد زير سوال خوب عده اي از بچه ها طرفدار دفتر دارن عده اي طرفدار معاون چه اتفاقي براي جو مدرسه ميفته؟؟چرا بعضي وقتها يادمون ميره حضرت علي 30 سال سکوت کرد مگر اوضاع اونوقت بد نبود؟!مگه فساد اقتصادي و اخلاقي همه جا رو نگرفته بود؟البته من بلاتشبيه حضرت علي ايشون رو مقايسه کردم با رهبر!اينکه ميفرماييد مردم حق اعتراض ندارن چرا دارن اما گرامي من و شما ميدونيم قاطيه اين مردم که فقط رايشون رو ميخواستن يه سري اوباش و اراذل اقده اي از موقعيت سو استفاده کردند و متاسفانه همه فدا شدند يعني نيروي انتظامي نيومد بپرسه آقا شما اوباشي يا نه همه رو دستگير کرد و رفت البته من باز از برخورد بد نيروي انتظامي دفاع نميکنم ..مثلا يکي از مشکلات مملکت ما شخص مشايي هست ديديد که احمدي نژاد حکم داد مدير دفترش بشه و رهبر صريح مخالفت کردند اين يعني من مخالف ايشونم..اما تو جلسه ي دانشجويي که دانشجو بهشون گفت چرا به قطع ايشون رو برکنار نميکنيد و برخورد نميکنيد گفتن مسائل مهمتري در کشور ما هست به اين چيزها بها نديد!!نه اين که منظورشون اين باشه که مشايي موضوع مهمي نيست!نه!اما به عنوان رهبر يک کشور هر حرفي ميزدن!فردا مملکت به هم ميريخت!چون يه سري مافيا پشت اين آقا هستن!
    نسل انقلاب(در وبلاگم)
    + منتقد بزرگ 

    بوق بوق کو کامنتم پس؟

    باز هنگ کردي؟

    پاسخ

    مگه قراره من 24 ساعته اينجا باشم تا کامت ميذاريد عمومي کنم؟
       1   2   3      >