سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

بالاتر از قانون

این مقاله ، ضمن احترام به همه مسئولین عزیز و بزرگوار ( از جمله رئیس جمهور محترم و عزیز ) ، نقدی است بر عدم رعایت قانون توسط برخی از مسئولین که علاوه بر اینکه دل نائب امام زمان (عج) ، حضرت امام خامنه ای را بدرد می آورد ، قطعا مورد تایید حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه ) هم نیست ..... و به دنبال آن هم قلب پاک مردم مومن و انقلابی ، ایران اسلامی را آزرده خاطر کرده است .....ان شاءالله در این ماه پر برکت با تجدید نظر در رفتارهایمان موجبات خوشنودی امام زمان (عج) و خداوند را فراهم سازیم ....


امام خمینی ( ره)  : دولت هم هرکس می شود و هرکس هست ... آنها هم کارشکنی برای مجلس نکنند. آنها قوه مجریه هستند همه روی « قانون » عمل بکنند. این قانونی که ملت برایش رای داده است همین رای نداده است که توی طاقچه بگذارید و کاری به آن نداشته باشید بروید مشغول کار خودتان بشوید! این قانون باید دست همه باشد و همه حدود را قانون معین بکند. قانون برای مجلس حدود معین کرده است تخلف از این حدود نشود. برای رئیس جمهور تحدید کرده حدود قرار داده او هم تخلف نکند... برای دولت ها حدود معین کرده . آنها هم نباید خارج بشوند ، هر که خارج بشود از حدود او را تنبه بدهند و هدایت کنند آن را .

قانون اساسی

بالاتر از قانون .....

روزهای ابتدایی سال 57 رو یادتون هست ( ما که نبودیم ، فقط شنیدیم و خوندیم تو کتابها ) اولین شعاری که معمار کبیر انقلاب اسلامی بر اون تاکید موکد داشتند ،  حفظ حریم و رعایت چهار چوب قانون بود ..... مسئله ای که امام بزرگوار حتی یک لحظه هم از مواضع شون در اون مورد کوتاه نیومدن و همین هم یکی از عوامل اصلی  موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود ...... قانون اساسی ، چیزی  که انقلاب برای مدون  و با ثبات کردنش ، هزینه های زیادی را متحمل شد ..... امروز به بازیچه ای برای دست برخی مسئولین محترم مبدل شده است ....( هیهات !!! ) ..... واقعاً جای تاسف داره که با وجود تاکیدات بسیار مقام معظم رهبری و هشدارهای بیشمار ایشان ، هنوز هم این عدم پایبندی به قانون در بین این آقایون موج میزنه ..... طرحهای بسیار زیادی که به حکم قانون ( شاید هم به نظر ما درست نبود، ولی هرچه که بود قانون بود و حرمت داشت ) در کشور اجرا شد وآقایون با یک دستور یا آنرا لغو کردن ( آنهم کاملاً غیر قانونی ) و یا تغییراتی در آن دادند .....و در هر حال هر کاری که کردند ، نقض مشخص قانون اساسی بود ....

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ ( دامت برکاته ) :  قانون‌ اساسی‌  قانونی‌ مستحکم‌ و مترقی‌ و دارای‌ تدوین‌ هوشمندانه‌ است ،  توصیه‌ من‌ به‌ همه‌ مسؤولین‌ و مراکز قانونی‌ رعایت‌ قانون‌ است‌ زیرا رعایت‌ قانون‌ مانع‌ از ادامه‌ طمع‌ورزیهای‌ دشمن‌ می‌شود.

جناب آقای رئیس جمهور عزیز و محترم ....... شما که در روز اول سرکارآمدنتان ، ادعای قانون مندی داشتید و الان هم بعد از چند سال ، این مسئله را ابراز می فرمایید که این دولت ، قانون مند ترین دولت بعد از انقلاب بوده !!!!! چگونه شده که مانند دور برگردانهای معروف زمان شهرداری تان ، قانون را به راحتی دور می زنید و یا تا آنجا پیش می روید که قانون را اصلا به حساب نمی آورید ؟!!!!! مگر رهبر معظم انقلاب بارها به شخص شما و بدنه دولت محترم تذکر ندادند که اگر هم به قانون ایراد دارید ( که البته ایرادهای زیادی به قانون وارد است ولی بزرگترین ایراد عدم پایبندی به همان قانون است ) درجایش ایراد را مطرح کنید و به قانون التزلم داشته باشید ؟!!!! در طرف دیگر قضیه هم ،بجا و متفکرانه ، به مجلس برای رفع نواقص هشدار داده اند ...... مگر پشتوانه رأی هایمان برای تایید تفکرات و برنامه های شما چیزی نادرستی بود که .... .

امام خمینی (ره) : باید همه ما اسلامی پیش برویم با برنامه اسلامی پیش برویم . پیروزی ما مرهون اسلام است نه مرهون من است و نه مرهون شما و نه مرهون هیچ قوه ای مرهون اسلام است . اسلام به ما این پیروزی را داده است . این یک نعمتی است که خدای تبارک و تعالی به ما اعطا کرده است و این نعمت را چنانچه شکرگزاری نکنیم ممکن است که یک وقتی خدای نخواسته از ما بگیرند. شکرگزاری اش به این است که همان طوری که در اول همه دست ها بلند شد که ما اسلام را می خواهیم و جمهوری اسلامی را می خواهیم خدای تبارک و تعالی عنایت کرد و اعطا کرد. اگر ما حالا این دست ها را کنار بزنیم یکی از این طرف برود و یکی از آن طرف برود و یکی یک چیزی بگوید و یکی یک چیز دیگری بگوید و جبهه بندی بشود و دولت با مجلس و مجلس با دولت و همه با هم به هم بریزند ممکن است که عنایت خدا به واسطه کفران نعمت برداشته بشود و ما انحطاط همه چیز پیدا بکنیم و کشورمان باز برگردد به حال سابق به همان ظلم ها و همان ستم هایی که همه دیدید و همه دیدیم . شکرگزاری به این است که شماهایی که وکیل ملت هستید کارشکنی برای دولت نکنید هدایت کنید. هرجایی که پا را کنار می گذارد هدایتش بکند.

بگذریم ، این هشدارهای رهبر عزیزم را نیز جدی نگرفتید ..... قدر حمایتها و تاییدات ایشان را هم که با تمام وجود از شما و دولت تان کردند ، ندانستید ...... مسئله تا آنجا پیش رفت که نزدیکانتان هم جرأت پیدا کردند و روبروی قانون ایستادند .... به نظر شما ضرورت وجود قوه قضائیه برای چیست ؟!!! آیا نه این است که بر طبق قانون اساسی این کشور  وظیفه سنگین قضا را برعهده دارد ...؟!!!! پس چرا شما و نزدیکانتان که جزء عالی ترین مقامات اجرایی کشور هستید ( آنهم طبق قانون ) ، خود را ملزم به رعایت احکام صادره نمی دانید ...؟!!!! چه شده است که دیگر حکم انفصال از خدمات دولتی ، در سطح معاونین رئیس جمهور ، دیگر اثری ندارد و حکم آنهم بدرد روی طاقچه می خورد ؟!!! چه شده است اصلی ترین فرد در هیئت دولت بعد از شما ، به راحتی حکم  برکناری یکی از روسای سازمانها ( که آنهم با هزار و یک حدیث امضاء شد ) را چیز مهمی نمی داند و می گوید این حکم برای ایشان الزامی ندارد و ایشان زیر نظر رئیس جمهور است و کماکان به کارش ادامه می دهد ؟!!!   در قانون اساسی بین رهبر و مردم هم ( از حیث یکسان بودن در برابر قانون ) تفاوتی نیست ، چه برسد به ..... .با این رفتارها چگونه انتظار دارید ، مردم خود را ملتزم به قانون اساسی بدانند ... چونه انتظار دارید جامعه بر محوریت و معیار قانون بگردد ...؟

برای کسانی که به شما رأی داده اند ( مثل خودم ) ، خیلی مفهوم و روشن نیست ، اینگونه حرکات شما و نزدیکانتان ..... لااقل حرمت خون شهیدان ازجمله شهید بهشتی و یارانش را نگه دارید .... جناب رئیس جمهور ، واقعاً دلم از این حرفها بدرد می آید ..... شما از آنجا که تا امروز مورد حمایت مقام معظم رهبری بوده اید ( که حتما مصلحتی ایجاب می کرده ) ، مورد تایید ما نیز تا امروز بودید و انشاءالله با اصلاح برخی مواضع خود و پایبندی بیشتر به ولایت ، مورد تایید قطعی رهبر عزیزم و ما نیز قرار خواهید گرفت .

خودم و شما  و سایر مسئولین محترم را به التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و پیروی از آن تذکر می دهم ..... باشد که ان شاءالله همه مان عاقبت به خیر بشویم ....



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   پنج شنبه 91 مرداد 12   در ساعت 4:2 صبح   بدست حدیث شهیدی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [113] ، دیروز: [108] ، کل بازدیدها:[825661]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.