سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

الفبایی که مجرم شد ...!!!

این روزا اگه خدا بخواد ، مثل اینکه پرونده ، اختلاس سه هزار میلیاردی داره کار رسیدگیش تموم میشه .... با وجود شهامت مسئولین محترم  ( که خدا وکیلی هم تلاش گسترده ای برای جمع کردن این پرونده بزرگ صورت گرفت ) هنوز هم ما نفهمیدیم دزد کی بود ..... شا دزد کی بود ...... اصلا کی به کی بود ...!!!!!  همین اول مقاله از نیروهای محترم قوه قضائیه و همه عزیزانی که برای شناسایی ابعاد این ماجرا ، شبانه روزی تلاش کردن تشکر می کنم ، این مقاله فقط نقدی است بر عدم اعلام اسامی مجرمان  پرونده های بزرگ فساد مالی  ( از جمله این پرونده ) ، ولاغیر .


حروف الفبای بخت برگشته ....!!!!!

یادتون هست ، چقدر روز اول برامون جذاب بودن ...... وقتی یاد گرفتیم یکی از اونها رو درست بنویسیم ، چه ذوقی می کردیم ..... به همه نشون شون می دادیم ...... بزرگتر که شدیم از اونها برای بیان دروغها مون و غیبتها مون و ... سوء استفاده کردیم ( خیلی ناجوانمردانه بود ) ..... خیلی ها مون هم از اونها برای بیان عشق ها و خوبیها مون استفاده کردیم ....... هر چی که بود همیشه برای ما خیلی مهم بودند و بدون اونها حتی نمی تونستیم ساده ترین حرفهای دل مون رو بگیم ...... ولی حالا نمی دونید  چه بلایی به سر شون اومده ...... همون حروف های بیادماندنی ، به دلیل کارهای خلافی که انجام دادن ، همگی تو زندان هستن ..... بعضی هاشون هم چند نفری باهم در یک سلول هستن .... بعضی ها شون هم مثلا تو زندانن و لی بیرون با دوستان کاملتر شون ( جمله ) دارن کیف می کنن ....

بذارید قصه خلافکار شدن این حروف الفبای فارسی بدشانس  رو براتون از اول بگم :

برداشت اول : رئیس حمهور محترم و مردمی ( دکتر محمود احمدی نژاد ) وقتی به سر کار اومدن ، قولها و وعده های زیادی دادن ..... انصافاً هم خدا وکیلی به خیلی ها شون عمل کردن و در عوض بعضی از قولها هم انجام نشد .... یکی از مهمترین قولهایی که دادن افشا کردن نام مفسدین عزیز اقدامات جدی انجام بدن ..... اونطور هم که اظهار می کردن سرنخ های اصلی شون ( کله گنده ها ) رو می دونن کیا هستن ..... ولی متاسفانه این وسط فقط حروف الفبا بودن که از بخت بدشون نتونستن مثل اون کله گنده ها فرار کنن و به دام افتادن ..... مهمترین شون عبارت هستند از :  ع – ق  /   ص- ب  /  د- ب  / و- ی  و ....... کار بجایی رسید که حروف الفبا کم آوردن . دوتا دوتا جفت کردن : ع ق – ی  / س ی – د  /  م ا – ت   و ......

برداشت دوم : با ورود رئیس جدید قوه قضائیه ( آیت الله لاریجانی ) نیز قولهای جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی داده شد ...... در این مورد هم انصافاً کارهای خوبی صورت گرفت ولی به طرز مشکوکی ، سرنخهای اصلی ، بازهم به حروف بخت برگشته الفبای فارسی می رسید ........  مجرمین ( نه متهمین ) اصلی  دستگیر شده توسط قوه محترم قضادیه عبارت بودند از : ش – ق /   س ی – ع  /  م ج – ن   / ع م – ا    و ..... .

برداشت سوم : گذشت و گذشت تا اینکه خبرها پر شده از اختلاس سه هزار میلیاردی ( چون صفر هاش زیاد بود ، به حروف نوشتم !!!! ) ....... همه دستگاهها به خط شدن برای بررسی موضوع و مشخص کردن عوامل اصلی این اختلاس ناجوانمردانه ........ اولش دولت اعلام کرد که ماجرا رو خودش کشف کرده ...!!!! ( چه کشف بزرگی !!!) ؛بعد قوه قضائیه گفت ، نه ، من کشف کردم ...!!!! . خلاصه دعواها بالا گرفت و با مشخص شدن برخی از کله گنده ها(  البته برای مسئولین ، نه مردم ) ، دولت محترم عقب کشید و در این مسابقه " تایم تریل تیمی " سرنخ ماجرا و بقیه پرونده را به قوه قضائیه سپرد ..... . ( نه به اون دعوای اول شون برای کشف ماجرا و نه برای .... !!! )

اختلاس

آقای م – خ  از عوامل اصلی و فراری

آقای   ا م – آ   عامل اصلی و ....

آقای  س – د  کارمند شعبه ( که با هوشمندی مسئولین به موقع دستگیر شد )

و .......

این ماجرا ادامه داشت ،  قوه قضائیه به جهت حفظ آبروی متهمین عزیز و گرامی  این حروف الفبای بدشانس را جلو انداخت ( مثل همیشه ) ...... تا اینکه چند روز قبل خبر پایان رسیدگی به پرونده این اختلاس عجیب و غریب ، در رسانه ها منتشر شد ..... ولی این بار مثل اینکه حروف الفبا هم تبرئه شده بودند ، چون خبری از آنها هم نبود و احتمالا قوه قضائیه برای اعلام هویت مجرمان محترم این بار از  " اعداد " به صورت کد های رمزی استفاده خواهد کرد ...!!!!

قصه ما به سر رسید اما ما هنوز نفهمیدیم برای چی  قوه قضائیه از اعلام اسامی مجرمین ( نه متهمین ) مفسد اقتصادی که برخی هم به جرم مفصد فی الارض به اعدام محکوم شده اند ، تفره می ره ....؟!!!! البته اونهایی رو هم که اسامی شون توسط مجرمین اعلام شد ( خودتون بهتر می دونید :  آقای  ر  - آقای م  - آقای ت و ....)  به قول رئیس جمهور محترم اصلا نقشی در این ماجرا نداشتند و به پیشنهاد دکتر ، قوه قضائیه باید جرأت به خرج می داد و کله گنده ها رو می گرفت ...!!!!!

هرچی که بود ، ما نفهمیدیم آخرش این کله گنده ها که دکتر می گن ، چه کسانی هستن ....؟!!! پس اونایی رو که قوه قضائیه گرفته چه کسانی هستن ...؟!!!! پس اونایی که از کشور با کمک چند تا از مسئولین بلند پایه دولتی فرار کردن ، چه کسانی هستن.....؟! پس چند تا از مسئولین بلند پایه که زور شون خیلی زیاده و اصلا هم جزو جریان انحرافی نیستن ، چه کاره هستن ...؟!!! اصلا حروف الفبا این وسط چه کاره بودن و هستن .....؟!!!!

خدا عاقبت ما رو بخیر کنه  ......



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   پنج شنبه 91 مرداد 12   در ساعت 10:22 صبح   بدست حدیث شهیدی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [40] ، دیروز: [50] ، کل بازدیدها:[825420]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.