سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

انحراف رسانه ای در صراط و جهان

 

اگر چه آقای صالحی وزیر امور خارجه ی کشورمان را به لحاظ دیپلماتیک فاقد تجربه و تخصص کافی در تراز وزیر امور خارجه ی قبلی کشورمان می دانم، ولی در بسیاری موارد به صورت خلاف واقع و غیر منصفانه هدف برخی رسانه های غیر منصف قرار می گیرد. آقای صالحی در سفر اخیر به اجلاس کشورهای اسلامی، در عربستان اینگونه اظهار نظر کرده اند: "در اینجا احساس می‌کنم که در خانه خود هستم؛ من مدت چهار سال در جده زندگی کرده‌ام. عربستان کشوری مقدس است و من برای ملت و دولت عربستان آرزوی توفیق، عزت و سربلندی را دارم".
اگر چه من هم به خام بودن و دیپلماتیک نبودن این سخنان آقای صالحی اذعان دارم، ولی به لحاظ یک مسلمان نظرم این است که سرزمین عربستان با توجه به این که خانه ی وحی بوده است و این که مسجد الحرام و کعبه قبله گاه تمام مسلمین در آن قرار دارد، می تواند خانه ی تمام مسلمانان تلقی شود، همانطور که قدس قبله گاه اول مسلمانان جهان، خانه ی مسلمانان تلقی می شود. و دیگر این که آرزوی توفیق عزت و سربلندی برای ملت و دولت عربستان از سوی ایشان، با این که آقای صالحی ستایش آل سعود را انجام داده باشند، تفاوت دارد. اینجانب ضمن این که آروز می کنم مسئولان کشورمان در مطالبشان سنجیده تر عمل کنند، این گونه تیترها و تحریف ها را نیز تهمت و غیر منصفانه می دانم و خواهان مواجهه از سوی مخاطبان و ناظران رسانه ای هستم تا به جای این که وبلاگ های تحلیلی و نقاد را فیلتر کنند، سایت هایی را که در پی اهانت و مسخره کردن و تهمت های ناروا هستند را متنبه سازند، در ادامه دو نمونه از تیترهای دو سایت صراط نیوز و جهان نیوز در این خصوص تقدیم می گردد:
سرزمین رهروان یزید، خانه وزیرخارجه شد! 
اگر عربستان خانه شماست چرا وزیر خارجه ایران شدید؟! 

مطلب قابل تأمل دیگر این که این دو سایت که خود را جزء پرچمداران مبارزه با جریان انحرافی می دانند، نباید خودشان دچار انحرافاتی اینچنین باشند، و یقیناً این اخلاق انحرافی نمی تواند موجب معرفی صحیح جریان های انحرافی گردد و یقیناً بالعکس موجب مظلوم نمایی ایشان خواهد شد.

برخی مطالب مرتبط از خودم:
بی اخلاقی برخی سایت ها
ایرنا بخوانید، شاد شوید!‏
سایت علی لاریجانی: کسی را با خواص کوفه ...
شکوفایی اقتصادی را پیامد شکست تحریم ها نخوانید 
کلامی برای تأدیب صراط نیوز
صراط پیش کش! ادب داشته باش
جهان نیوز! تحلیل منصفانه پیشکش، امانتداری کن!   



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   پنج شنبه 91 مرداد 26   در ساعت 12:1 عصر   بدست سیاوش آقاجانی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [7] ، دیروز: [37] ، کل بازدیدها:[825235]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.