حضرت آيت الله مکارم شيرازي:در صورتى که آميخته با حرام يا ضرر مهمّ ديگرى نباشد ذاتاً اشکالى ندارد، ولى چنانچه مستلزم حرامى باشد (مانند لمس و نظر حرام) تنها در صورت ضرورت جايز است.
حضرت آيت الله نوري همداني: اگر در جراحي مذکور غرض عقلائي داشته باشد و اسراف نباشد اشکال ندارد.
حضرت آيت الله سيستاني: في نفسه اشکال ندارد.
همچنين دو تن از مجتهدين و مدرسين حوزه علميه اين گونه پاسخ داده اند:
آيت الله علوي گرگاني: از نظر ما جايز نيست.
آيت الله سيد محمد شاهرودي: في نفسه جايز است لکن بايد از تماس با نامحرم و نگاه اجنبي و محرمات ديگري که ممکن است همراه آن صورت گيرد اجتناب نمود.