سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

مدیر شبکه جم تی وی GEM tv کیست!؟

مدتی است شبکه ای فارسی زبان در دنیای امواج ماهواره قد علم کرده است که ظاهرا از دست و دلبازی گردانندگان آن خبر میدهد. شبکه ای که دیگر خبری ازتبلیغات صد من یک غاز انواع داروهای بی اصل و نصب و .. نیست و تمام تبلیغاتش  به یک موسسه توریستی دانشگاهی و چند محصول معروف خلاصه میشود و البته آنچه که عیان است اینکه  با این تبلیغات محدود نمی توان از پس مدیریت یک مجموعه وسیع بر آمد . پس قضیه از چه قرار است. مجله میراب نوشت( طبق وظیفه ای رسانه ای که تاکنون در تمامی وبسایت و وبلاگ های تحت مدیریت خویش از قبیل مجله رخ نما و .. داشته است ) طی سلسله مقالاتی تا کنون سعی در افشای این شبکه و سایر شبکه های ماهواره ای و گردانندگانشان داشته است و این مقالات تا حصول نتیجه ادامه خواهند داشت.

این روز ها شبکه جم GEM  از ایجاد چندین و چند کانال جدید HD خبر میدهد که تقریبا تمامی شاخه ها را شامل میشود. از ورزش مردان و زنان آن هم در دو کانال مجزا گرفته تا جم کلاسیک و پخش فیلم های کلاسیک سینمای جهان که برای ایجاد و راهبری این مجموعه عظیم باید به منابع مالی بیش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی دسترسی داشت چرا که بطور مثال این شبکه بازیهای المپیک را بطور مستقیم و تقریبا تمامی مسابقات مهم را از 2 شبکه ورزشی خود پخش نمود و بدیهی است حق پخش اینگونه برنامه ها بسیار سنگین است و حتی تلویزیون کشورهای عربی هم قادر به پرداخت هزینه حق پخش تمامی مسابقات نبودند.

این شبکه مدتهاست که با پخش چند سریال از قبیل عمر گل لاله ، حریم سلطان ، روح النا و ... تبدیل به شبکه شماره یک طرفداران ماهواره و برنامه های آن شده است و ضمن سرگرم سازی در اغلب موارد فرهنگ خانواده ایرانی را همچون سایر شبکه های از قبیل فارسی وان ، نشانه گرفته است و از همه مهمتر اینکه طبق مطالب ذکر شده در پایگاه تحلیلی کافه سینما این شبکه کماکان دفتر خود در شمال تهران را حفظ نموده و این دفتر در نیاوران به فعالیت خود ادامه میدهد.

سعید کریمیان مدیر این شبکه پرهزینه است که هر روز بیش از قبل به وسعتعمل خویش می افزاید و معلوم است که مقصودی به جز سرگرم سازی در سر می پرورداما اینکه آیا تمامی هزینه های این شبکه از سوی او پرداخت میشود سوالی استکه هنوز جواب قانع کننده ای برایش  یافت نشده است. ما همچنان پیگیر این موضوع خواهیم بود تا شاید منبع یا منابع مالی این شبکه را برای خوانندگان گرامی فاش نماییم

 



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   پنج شنبه 91 آذر 2   در ساعت 1:41 عصر   بدست نصیر ناصرنیا



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [22] ، دیروز: [60] ، کل بازدیدها:[825462]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.