سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

لایق وکالت نبود!

نماینده‌ای با این همه هزینه برای برگزاری انتخابات، و این همه ادعای خدمت برای خلق الله، وقتی به او پیشنهاد سفارت ایران در روسیه می‌شود، از نمایندگی استعفا می‌دهد و خدمت خلق را کنار می‌گذارد تا به خدمت دولت ایران در روسیه بپردازد! (موضوع یادداشت، نماینده نهاوند است؛ که از امروز نماینده سابق نهاوند خواهد بود)! 

و تأسف این که نمایندگان هم با استعفای وی موافقت می‌کنند! و این یعنی آن قدر قحط الرجال است که جز او از هیچ کسی دیگر چنین نقشی بر نمی‌آید! و این یعنی جایگاه مجلس که به عنوان عصاره فضایل ملت است،‌ به اندازه ساختمان سفارت ایران در روسیه برای این آقا ارزش ندارد! این فکر، فقط لایق سفارت است نه وکالت!

این آقای نسبتاً محترم، بیت المال هزینه شده برای برگزاری انتخابات را چه پاسخ خواهد گفت؟! با چه رویی با مردمی مواجه می‌شود که با خاطر عشق جهانگردی ایشان، نزدیک به دو سال نماینده‌ای در مجلس نخواهند داشت؟!

نتیجه این که گاهی این همه یقه دریدن برای خدمت خلق، ادعایی بیش نیست!



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   یکشنبه 92 آذر 10   در ساعت 1:46 عصر   بدست جواد پور روستایی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [37] ، دیروز: [77] ، کل بازدیدها:[823718]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.