سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

توهین داریم تا توهین!

اخیراً در برخی مراکز قم (بیشتر در مراکز درمانی و داروخانه‌ها دیدم) تابلوهایی نسبت شده است که در آن نسبت به توهین به مأموران دولتی اخطار داده شده و جریمه‌های مختلف این توهین را تشریح کرده است. این اخطارها بیشتر نوعی تهدید و البته خودش حاوی نوعی دعوت به تسلیم و عدم اعتراض از روند موجود است!

در داروخانه‌ای این تابلو را دیدم و از آن جا که با متصدیان آن داروخانه سلام و علیکی داشتم، با اشاره به تابلو اخطارها، به آنها عرض کردم: حال اگر مأمور دولت به مردم توهین کرد، طبق قانون، مجازاتش چیست؟! و اصلاً مجازاتی برایش دیده شده است؟!

نگاهی به هم کردند و سکوت! چند نفری از مشتریان محترم هم به من گفتند: "أحسنت حاج آقا" و همگی خندیدیم! اما پاسخ این سؤال محترمانه، پیدا نشد.  نمی‌دانم باید از چه کسی بپرسم! اگر می‌دانید، مشتاق شنیدن هستم.

تردیدی نیست که تکالیف و اختیارات و حقوق باید متوازن دیده شود؛‌ حتی در اطلاع‌رسانی هم سفیدنمایی مطلق و هم سیاه‌نمایی مطلق، خارج از عتدال و منطق است. هم باید مجازات توهین به مأمور را گفت و هم مجازات توهین مأمور به مردم.



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   شنبه 92 آذر 16   در ساعت 12:40 عصر   بدست جواد پور روستایی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [33] ، دیروز: [77] ، کل بازدیدها:[823714]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.