سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

عملیات استشهادی به سبک پرندگان!

 

بسم الله

نمی دانم بازی Angry Birds را بازی کرده اید یا نه. داستان پرندگانی است که خود را به سازه های مختلف می کوبند تا آنها را تخریب کنند. سازه هایی که شبیه به ساختمان ها و اماکن مسکونی هستند و یا تجهیزات نظامی مثل انبار مهمات و تانک و ... هستند. شما باید چند پرنده رو طوری پرتاب کنید که بتوانید آنها را به طور کامل تخریب کنید. از همان اولی که این بازی را دیدم به آن مشکوک شدم. این از آن پخش گسترده آن در اندروید و استقبال بی نظیر مخاطبان علی الخصوص مخاطب غربی به آن و بعد هم که نسخه PC آن منتشر شد. اگر دقیق تر فکر کنیم پی می بریم که چرا بازی ساز غربی به اینچنین سوژه ای بها می دهد.

 Angry Birds

اولین باری که انسان غربی با واژه انتحار مواجه شد، در هنگام جنگ جهانی دوم و وقتی بود که خلبان های ژاپنی(کامیکازه) با زدن هواپیماهای خود به کشتی های آمریکایی و فدا کردن جان خود آن ها را تخریب می کردند. البته این تفکر خلبانان ژاپنی از فرهنگ عجیب آن می آمد که در آن ژاپنی های آن زمان کشور ژاپن(یعنی: سرزمین آفتاب تابان) را خدای خود می پنداشتند و پادشاه را تجسم خدا می دانستند. به طوری که وقتی که بعد از جنایات هسته ای امریکا در هیروشیما و ناکازاکی پادشاه ژاپن پیمان تسلیم به قید و شرط ژاپن را می خواست به روی عرشه ناو آمریکایی ببرد، چندین هزار نفر بر اثر این ننگ، در جلوی کاخ پادشاه هاراگیری(خودکشی) کردند. این فرهنگ انتحار از سنت و تفکرات قدیم ژاپنی می آمد که هنوز از هم رگه هایی از خدا پنداشتن کشور در ژاپنی های مدرن شده وجود دارد. اما از وقتی که مدرنیزاسیون وارد ژاپن شد و ژاپن تبدیل شد به کشور مادی گرا و شیر بی یال و دم و اشکم دیگر از آن تفکرات هم خبری نشد. این تجربه در تاریخ بشر غربی و امریکایی به عنوان انتحار و خودکشی ثبت شد و در جهانی که روح نداشت دلیلی نداشت که انسان غربی برای شی،تفکر و عقیده ای دست به این نیستی بزند. تا اینکه به قول میشل فوکو(نظریه پرداز پست مدرنیسم) انقلاب اسلامی با رهبری خمینی "روحی شد برای این جهان بی روح". در این فضا بود که انسان دلیلی پیدا کرد که خود را در راه آرمان و اهدافش فدا کند و نیستی از جهان مادی را به امید زندگی سعادتمند در جهان اخروی به  جان بخرد. اولین بار به طور رسمی و گسترده با عملیات شهادت طلبانه حسین فهمیده این تفکر که در مواقع ضرورت می توان از جان خود برای دفاع از انقلاب اسلامی گذشت تبلیغ شد و امام هم با نامیدن حسین فهمیده به عنوان رهبر خود راه جدیدی برای انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات پیش روی خود گشود. این اقدام الگویی شد برای مقاومت اسلامی لبنان تا مشابه آن را هنگام  اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی و همراهی امریکا و فرانسه به کار بگیرد. یکی از  اقدامات بر ضد رژیم صهیونیستی بود که موجب هلاکت 141 نظامی صهیونیست شد و اقدامی دیگر علیه مقر چتربازان آمریکایی بود که باعث هلاکت 241 کماندوی ارتش امریکا شد. اقدام بعدی بر علیه فرانسه بود که آن هم موجب هلاکت ده ها نظامی فرانسوی شد. این اقدامات بعدها در سرزمین فلسطین و برعلیه رژیم اشغالگر ادامه پیدا کرد. از اینجا بود که وحشت به یکباره سر و پای سردمداران غربی و نظریه پردازان آنها را گرفت و آنها به فکر چاره اندیشی برای این مشکل شدند. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر این گونه عملیات های شهادت طلبانه و در این سبک سیاق علیه مناقع غرب در این منطقه ادامه پیدا کند دیگر غرب باید برای همیشه قید حضور در این منطقه ثروتمند و با ارزش را بزند. بنابراین قدم به قدم شروع به اقداماتی علیه این نوع عملیات ها کردند. اولین آنها طبق سنت همیشگی انگلیس ها انحراف در این اقدام بود. آنها با به وجود آوردن طالبان در افغانستان و پیوند زدن آن با دیگر دست نشانده های خود در القاعده و تحریک آنها به مشابه این قبیل اقدامات شهادت طلبانه منتهی این دفعه بر ضد مسلمانان دیگر و شیعیان به چند هدف رسیدند.

اولا این اقدامات به نوعی انتقام از اسلام انقلابی بود که با همین وسیله ضربات سخت و دردآوری بر ضد آنها وارد کرده بود که می توان اوج این اقدامات را در عملیات های انتحاری القاعده در عراق و برعلیه سایر مسلمانان جستجو کرد.

دوما توانستند از این اقدامات که با هدایت خود غربی ها علیه خودشان انجام شد(مانند 11 سپتامبر) استفاده کنند و چهره اسلام انقلابی را هم پیش انسان غربی و هم مسلمانان دیگر تخریب کنند و علاوه بر آن بهانه اشغال دو کشور مسلمان را بدست بیاورند.

سومین فاز از این دست اقدامات موضوعی است که این مطلب با آن شروع شد. حال بعد از اینکه دو اقدام اول را انجام دادند نوبت به آن می رسد که سردمداران غربی، خود انسان مادی گرا و رفاه طلب غربی را ترغیب به این کار منتهی بر علیه مسلمان بکنند. در وهله اول صهیونیست ها به سراغ افسانه ای دروغین به اسم "ماسادا" رفتند و آن را میان جوانان خود ترویج کردند. این افسانه می گوید که زمانی قلعه ای فلسطین که گروهی از سربازان یهودی در آن تحت محاصره ارتش روم بودند وجود داشته و سربازان به جای اینکه تسلیم شوند دست به انتحار زدند و مرگ را بر زندگی ترجیح دادند. اقدام بعدی هم توسط فیلم های هالیوودی و قهرمان سازی های پوشالی آنها انجام شد که انسان غربی را شجاع و از جان گذشته نشان دادند تا به آن وسیله جوانان خود را به این قبیل اقدامات ترغیب کنند. اقدام بعدی و جدیدترین اقدام در حوزه بازی های رایانه ایست. بازی های رایانه ای را به حق می توان مواد مخدر عصر جدید نامید که ذهن و فکر جوانان را تباه کرده و از آنان بردگانی برای اربابان جنگ غربی می سازند. از انبوه بازی های رایانه ای که در مورد جنگ ساخته شده می گذریم و ذهن خود را به بازی "پرندگان خشمگین" که درمورد اقدامات انتحاری است متوجه می کنیم. بسیار احتمال می دهم که این بازی در واقع برای تشویق جوانان غربی به انتحار است چرا که طی آن شما تشویق می شوید که با پرندگان که موجوداتی زنده هستند به اماکن و ساختمان ها حمله و آنها را تخریب کنید. و در آینده نیز به احتمال بیشتر شما با سری بازی هایی از این دست مواجه خواهید بود که از موجودات دیگری که بیشتر شبیه انسان ها هستند به این ساختمان ها و اماکن حمله کنید. جالبتر اینکه خبرگزاری مشرق دو عکس از سری جدید پرندگان خشمگین گذاشته است که در آن شما به کره ای آسمانی می روید که شکل آن شبیه نقشه ایران است و برجی را تخریب می کنید که شباهت بسیاری به برج میلاد دارد.

Angri Birds 

 

Angri Birds

Angri Birds

 



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   چهارشنبه 91 مرداد 4   در ساعت 4:59 عصر   بدست



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [8] ، دیروز: [37] ، کل بازدیدها:[825236]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.