سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

ارزشی ها زنده می ماند

مقام معظم رهبری : ملت ایران باید بدانند که انقلاب و برپا نگاه داشتن پرچم عزت و شرف و ادامه راه پرافتخاری که مجاهدات این ملت شریف در برابر ملتهای جهان مخصوصا مسلمانان گشود و به عنوان تنها راه غلبه بر فشار و ظلم قلدران شناخته شد و تنها باطل السحر توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب و جمهوری اسلامی همانا حراست از اصول بنیانی انقلاب و پاسداری ازارزشهای انقلاب است، این آن نقطه روشنی است که شعار ضدیت با سلطه جهانی استکبار را عالمگیر ساخته و ارکان نظام سلطه جهانی را متزلزل کرده است و همین است که از این پس نیز ملت ایران را بر همه توطئه های دشمنان فائق خواهد ساخت.

متأسفانه در روزهایی به سر می بریم که شاهد  عزلت و گوشنه نشینی ارزشهای ناب اسلامی مان هستیم ... البته حرجی بر کسی نیست ، این خودمان بودیم که با میدان دادن به ضدارزشهایی که عموماً هم ظاهری فریبنده و زیبا دارند ، ارزشهای اصیل را به پستوی افکار و عقاید مان کشاندیم ... ارزشهایی مانند صبر ، صداقت ، امانت ، عفت ، حیا ، ولایت و ... کار را به جایی رساندیم که حتی حرف زدن از ارزشها در این روزها برای مردم مان ، شده بی ارزشی !!!

ارزشی ها

امیدوارم در بهبوهه نقض آشکار ارزشها  از سوی مدعیان به ظاهر ارزشی ، مجالی مانده باشد برای درک حقایقی که به خاطرش از عزیزترین هایمان گذشتیم ... گرچه رنگ به روی ارزشهایمان در نزد مسولین نمانده و تمام سعی شان بر این است که تا جایی که می توانند در تخریب وجه دستاوردهای باارزش انقلاب از هم سبقت بگیرند ولی مردم سرزمین مان هنوز هم جان شان در می رود برای پاسداری از ستاره های ته نشین شده در قلب و روح شان .

ارزشی های پارسی بلاگ هم پیرو امر ولی فقیه و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) وبلاگ ارزشی ها را برای شناخت و شناساندن بهتر ارزشهای انقلاب اسلامی و در نتیجه نشان دادن راه بهتر برای دفاع و حفظ از این دستاوردهای عظیم اسلامی  ، تاسیس نمود ... و هموراه این فرمایش امام خمینی (ره ) را سرلوحه کار خود قرار داده است : " آحاد مردم یکی یکی شان تکلیف دارند برای حفظ جمهوری اسلامی(که)  یک واجب عینی (و) اهم مسائل واجبات دنیا (و )  از نماز اهمیتش بیشتر است برای اینکه این حفظ اسلام است نماز فرع اسلام است " .

همانطور که مقام معظم رهبری هم  " پاسداری از جمهوری اسلامی و  مراقبت از جهت گیری های راست و چپ " را نمود آشکار حفظ ارزشها دانستند  ، وبلاگ ارزرشی ها وظیفه خود را همسو با این فرمایشات می داند و تاکید می کند که تنها راه حفظ نظام ، دفاع از ازشهایی است که برایشان خونها داده ایم ... هنوز که یادمان نرفته مستضعفان و مظلومان و قشرهای محروم را بعنوان صاحبان اصلی انقلاب ؟ هنوز که یادمان نرفته آن مجاهدتها و فداکاریها را ؟ اگر یادمان نرفته پس باید محکم و استوار بر روی اصول و ارزشهایمان بمانیم .

با کمال تاسف از ماهها گذشته ( البته روزهای اخیر بیشتر  ) تا کنون ، مرتباً شاهد این بودیم که دوستان و گهگاه دوست نماها به شدت وبلاگ ارزشی های پارسی بلاگ را مورد هجمه قرا داده اند ... بسیار جالب است که در این روزهای اقتدار نظام ارزشهای اسلامی ، اینچنین مورد شدیدترین تهمت ها قرار بگیری ولی این فعالیتهای جانبدارانه و همسو  بر ضد ارزشی ها از روز اول شروع بکار وبلاگ ارزشیها مورد انتظار بود و البته هم هست .

مدیر محترم ارزشی ها و نویسندگان همکار این وبلاگ همیشه و در همه حال سعی کرده اند بدون جانبداری و تعصب بی جا ، به بازشناسی و یادآوری ارزشهایی بپردازند که در سطح وسیعی از مسولان به فراموشی سپرده شده و بر این عقیده هستند که حفظ ارزشها فقط با ایجاد فهم درست از مسائل دینی و اجتماعی و سیاسی امکان پذیر است . در سوی دیگر ، یکی از این راههای ارزشمند برای یادآوری ارزشهای از یاد رفته ، نقد و توصیه است ... نقدی که همیشه از جانب ارزشیها بر پایه صداقت و احترام و رعایت و حفظ امنیت اجتماعی و رسانه ای بوده و خواهد بود ...

سخن را کوتاه کنم ، درد دل بسیار است ... ارزشی ها همانند روزهای اول سرزنده و بانشاط در راهی که با افتخار برگزیده اند پیش می روند و هنوز هم بر سر پیمانشان که با  نائب بر حق امام زمان (عج)  و مردم صبورشان ، بسته اند هستند و خود را ملزم به اطاعت از ولایت فقیه و ارزشهای ناب اسلامی انقلابی می دانند ، و ایمان دارند که راهی را که برگزیده اند به سعادت و عاقبت به خیری ختم خواهد شد .



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   جمعه 91 آبان 5   در ساعت 1:31 عصر   بدست حدیث شهیدی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [60] ، دیروز: [64] ، کل بازدیدها:[826851]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.