سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

مردی از جنس مردم!!

فرض کنید شما مدیرعامل یک شرکت بسیار مهم باشید و کمتر از چند ماه به تودیع شما مانده است ...در پایان دوران ریاست خود چه میکنید؟به کارهای عقب افتاده و طرح های در دست بررسی جامه ی عمل میپوشانید یا اینکه نه!طرحهای جدید و غیر کارشناسانه تصویب میکنید؟!آیا سعی نمیکنید در اواخر دوران ریاستتان عزل و نصبی نداشته باشید؟!راستی برای اینکه خاطره ای خوب از خودتان در اذهان به جا بگذارید سعی نمیکنید بیشتر با نمایندگان کارگران و کارمندانتان دیدار داشته باشید و پیگیر مطالبات انها باشید؟!اما به طبع انتظاراتی از اطلاع رسانی ها راجع به عملکرد خودتان دارید...

فضای حاکم بر کشور حاکی از آن است که دستهایی  به دنبال زدن ضربه به دولتمردانی هستند که شاید در پی برخی بی سیاستی ها اقدامات ناشایستی انجام داده باشند اما در این 8 سال به حق شاهد خدمات بی وقفه ی انها بوده ایم..این روزها رسانه ها در متشنج کردن فضای اقتصادی بی تقصیر نیستند متاسفانه هرکس تریبونی می یابد فقط به ارزیابی فعالیتهای دولت و نقد انها میپردازند و کمتر دیده میشود برای نجات یافتن از این بحران پیشنهاد کارشناسانه و اصولی ارائه  شود... تسنیم دیروز خبری را تحت عنوان جدول قیمت حاملهای انرژی در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها و قیمت‌های پیشنهادی در این سناریوی مطرح در فاز دوم هدفمندی منتشر کرد که دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها خواستار حذف آن خبر شد...حتی اگر این خبر حقیقت هم داشته باشد در فضای بحرانی و تحریم کشور نباید انتشار یابد.

 

در مقابل این رسانه های تشنج زا در حالیکه کمتر از 200 روز به اتمام دولت عدالت محور!!باقی مانده بی سیاستی های متقابلی هم از دولت سر میزند که امیدواریم طبق نظر کارشناسان با تدبیری مقتدرانه راهکاری برای آرام سازی جو اقتصادی کشور یافته شود...متاسفانه حضور رییس جمهور در مجلس حواشی به همراه داشت که ایشان در به وجود امدن این موارد بی تقصیر نیستند!چند نطق  ایشان برای ایجاد اقتصاد آرام خدمت شما ارائه میشود

باید جریان ثروت و سرمایه تغییر یابد و به کل کشور بازگردد در حالیکه اکنون 25 درصد تولید ناخالص ملی در تهران متمرکز شده است!

استفاده از زمین ! معادن!  اجرای کامل قانون هدفمند سازی یارانه ها!  اصلاح نظام بانکی!

هدفمند سازی یارانه ها سبب بالا رفتن قیمت ارز نشد بلکه باعث کاهش مصرف ارز شد!!!

در این شرایط سخت نمیشود دو سوم وقت وزرا و مسئولان اقتصادی در طول هفته را به پاسخگویی در نهادهای نظارتی اختصاص داد!

اقتصاد را نمیشود از چند جا مدیریت کرد!

حقیر به عنوان فردی از جنس مردم و نه مسئولین !فکر میکنم این صحبتهای رییس جمهور مربوط به آغاز دوره ی نهم بود و نه پایان دوره ی دهم..اصلاح نظام بانکی در طول چند ماه پیشنهاد نسنجیده ایست!...در شرایطی که کمتر از 200 روز به پایان کار رییس جمهور وقت باقی مانده بهتر نیست به جای اضافه کردن چند هزار تومان  یارانه و تحمیل چند صد هزار تومان تورم بنگاههای تولیدی را مستحکم تر کنند؟بهتر نیست به جای عزل و نصب در وزارتخانه ها توسط وزرا به کارهای عقب افتاده در مدت 8 سال رسیدگی کنند؟!فکر میکنم پاسخگوی سیستم نظارتی بودن کمتر از عزل و نصب وقت میگیرد!!بهتر نیست در شرایط کنونی سراغ طرح های بزرگ از جمله فاز دوم هدفمند سازی نروند؟!

 

در واقع آقای رییس جمهور بهتر نبود به جای صرفا ترویج عقاید خودتان به حرف نمایندگان مردم هم توجهی میکردید؟!راستی هیچ وقت یادمان نمیرود شما از جنس مردم بودید!

 



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   یکشنبه 91 بهمن 1   در ساعت 1:54 عصر   بدست توحیدی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [17] ، دیروز: [95] ، کل بازدیدها:[827567]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.