سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

4 نکته از استیضاح

1. واقعاً از حواشی جلسه استیضاح و مخصوصاً سخنان رئیس جمهور متأسف شدم؛ برای تمام شدن دوران پر حاشیه ریاستش، نه روزشماری، بلکه لحظه‌شماری می‌کنم!

2. با وجود این همه تأکید حضرت آقا، نمی‌دانم عمدی در تشنج‌زایی است یا معنی اختلاف را نمی‌فهمند؟! یاد حکایتی افتادم که کسی بر روی شکم خوابیده بود و از چشمه‌ای آب می‌خورد. به او گفتند که آشامیدن آب در حالت خوابیده بر روی شکم عقل را کم می‌کند.

پرسید: عقل چیست؟! گفتند: تو کار نداشته باش. به نوشیدن آب ادامه بده! و آقای رئیس جمهور! اگر معنی اختلاف و آثار زیان‌بار آن را نمی‌فهمید، به کارتان و روش‌تان ادامه دهید!

البته به یاد داریم که حضرت آقا فرمودند: از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار گیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است.

3. در میان این همه زشتی،‌ این بخش از پایان سخن آقای لاریجانی را زیباترین قسمت این تراژدی می‌دانم که آقای لاریجانی خطاب به آقای احمدی نژاد گفت:

اگر جلسه اخوی شما با من در خصوص ارتباط اطرافیان شما و جریان انحرافی با منافقین مفاسد مالی و ارتباطات آنان با خارج را فیلم می گرفتم و پخش می کردم برای شما خوب بود؟ شما همین مقدار اخلاق را هم رعایت نکردید. فرق من با شما این است که می گویم اگر کسی از بستگان من تخلف کرده رسیدگی شود بلکه اطرافیان شما تحت تعقیب هستند و همچنان روی آن می ایستید و شما مانع رسیدگی می شوید و حتی گفتید خط قرمز است.

وی اظهارات احمدی نژاد را خلاف حق و عدالت توصیف کرد و گفت: چه فایده ای دارد از عدالت صحبت کنیم و با این روش ها کیان اخلاق جامعه را به فساد بکشانیم. رئیس جمهور ادبیات اخلاقی را رعایت نمی کند استیضاح یک چیز بود چرا اینها را مطرح کردید؟ اما خوب شد شما که مرتب در جامعه "بگم بگم" راه انداخته اید این فیلم را پخش کردیدو حرفتان را زدید تا مردم شخصیت شما را بیشتر بشناسند.

رئیس مجلس در ادامه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) گفت: از ایشان نقل است که خداوند فرموده: "اگر کسی به مسلمانی اتهامی بزند باید خودش را برای جنگ با من آماده کند" امیدواریم خداوند همه ما را هدایت کند و عدالت تنها به لفظ نباشد.

در ادامه احمدی نژاد که همچنان در جلسه مجلس حضور داشت خواستار پاسخگویی به سخنان رئیس مجلس شد که لاریجانی گفت شما تهمت زدید که جوابتان را دادم دیگر حق صحبت ندارید.

بعد از اصرار احمدی نژاد برای سخن گفت، لاریجانی خطاب به وی گفت:

"به سلامت، شئونات جمهوری اسلامی را رعایت نکردید.

4. واقعاً دست مجلسی‌ها از این رأی درد نکند. پیام و پاسخ بسیار خوبی به رئیس جمهور بود.



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   دوشنبه 91 بهمن 16   در ساعت 12:9 عصر   بدست جواد پور روستایی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [0] ، دیروز: [67] ، کل بازدیدها:[826424]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.