سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

گشت ارشاد حجاب در رسانه؟!(برگزیده مجله پارسی نامه)

چندیست شاهد راه اندازی ایستگاههای حجاب و عفاف در سطح شهر هستیم! اما فیلم‌های سینمایی روی پرده در ترویج مدهای فانتزی از هم پیشی می گیرند و هر که در این میدان متنوع تر باشد بازارش گویی پر رونق‌تر است.در واقع آیا یکی از ریشه های مهم تزریق مدام فساد و بد حجابی در جامعه برخی بازیگران سینما و برخی دست اندر کاران سینما نیستند؟!آیا نه اینکه سینما یکی از مروجین فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست ؟ولی جای فرهنگ ایرانی و اسلامی ما در کجای بازی این بازیگران نهفته است ؟آیا بهتر نیست به جای تذکر هر چند به جا به دختران و زنان بدحجاب ،ایستگاههای عفاف و حجاب را در رسانه ها که نماینده ی کشورمان هستند بر پا کنیم؟! آیا "بازیگران بدپوشش" هم مشمول طرح امنیت اخلاقی می شوند؟شما که مصداق  برخورد با هنجارشکنان در رابطه با نوع پوشش خانم‌ها (شلوار تنگ و کوتاه ،مانتو کوتاه وتنگ ،آرایش غلیظ و شدید ،شال‌ کوتاه ،پوشش‌های نامتعارف( غربی) ،موهایی که از جلو  و پشت شال و روسری بیرون باشند) را فساد میدانید . و در صورت بازداشت فرد برایشان حکم قضایی صادر میکنید. آیا نباید به فکر ریشه یابی این مقوله باشید ؟ آیا جوانی که الگوی پوشش را در صدا و سیما میابد و آن را اجرا میکند باید متهم باشد یا .....؟!

 بایستی به دلیل حساس بود موضوع، علاوه بر این که باید اقدامات فرهنگی و زیربنایی مناسبی در این خصوص انجام شود باید مسئولان ذی ربط نیز به بازیگران و دست اندر کاران رسانه که هنجارها را زیر پا می گذارند تذکر دهند که با این نوع پوشش ها در انظار عمومی ظاهر نشوند.چرا که وضع آرایش و لباس بازیگران در درون و بیرون فیلم است که انصافا گاها از سینمای هالیوود که شهوت یک پای ثابت خیلی از فیلمهاست پا را فراتر میگذارد و عملا شاهد بازیگرانی   هستیم که اصلا به تحریک کردن جوانان روی پرده سینما مشغولند و سود این بی برنامگی در جیب یک سری می رود  و دودش طبق معمول بر قشر جوان این مملکت وارد میشود.

به نظر می رسد این رفتارهای ضد و نقیض در حوزه های مختلف و برخورد متفاوت مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با مقوله حجاب و بدحجابی باعث به وجود آمدن نوعی دو گانگی و ابهام در افکار عمومی جامعه شود و سئوالی در ذهن مردم شکل بگیرد که آیا بنا به اعتقاد مسئولان این نوع پوشش بازیگران و هنرمندان جامعه، بد پوششی به حساب نمی آید؟

برای همه آنها که در سریال ها آنچه را که نیست می سازند و آنچه را که دوست نداریم می پوشند و آنچه را که غنا می دانیم می نوازند ! برای آنان که از شهدا و فقط نماد نشان می دهند آن هم نا صحیح و برای آنان که با رانت و مافیا سعی در پایمال کردن ارزشها دارند ! البته این با حضور نیروهای حزب اللهی و متعهد در سازمانها و مردم غیرتمند هرگز پیروز نخواهند شد . هرچند که سیاهی لشکرشان فزون تر از سپیدی ما باشد . چرا که وعده اللهی این است و خداوند وعده داد مستضعفان وارثان زمینند.

...............

لینک خبر در صراط نیوز (+)



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   جمعه 91 خرداد 19   در ساعت 1:31 عصر   بدست توحیدی



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [89] ، دیروز: [64] ، کل بازدیدها:[826880]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.