• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : دونگ يي هاي جامعه ي ما!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 31 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتقدبزرگ 

    نکته ي بعدي اهميت دادن به آقازاده هاست!

    تا به همه ثابت کنيم يک زن چادري ميتواند آنقدر بلغزد تا خورد شود!

    مگر زنهاي چادري تافته ي جدا بافته اند؟ مگر همچين اتفاق هايي براشون نمي افته؟ شما انتظار داريد چهره کاملا سفيد و غير واقعي از زنهاي چادري نشون بدند. چهره اي که با واقعيت هاي جامعه متفاوته؟ زن چادري شلخته داريم، بيسواد داريم، مجرم داريم، بي عرضه داريم... خيلي هم داريم.... بر عکسش هم خيلي داريم. مشکل شما اينه که فکر مي کنيد با نمايش ندادن واقعيتهاي راستين افراد و جامعه و مخفي نگه داشتن اين واقعيتها ميشه مردم رو به سمتي که مي خواهيد برد و به انجام کاري که مي خواهيد ترغيب کنيد(مثلا در اينجا حجاب).

    نکته ي بعدي اين سريال پايبندي افراد به حزبي ايست که عضو آن هستند!

    حزب در وجود آزادي معنا داره. البته احزاب درپيتي و نوکر صفت حکايتشان جداست... در کشوري که يک ديکتاتور حاکم است، همه بايد در جهت خواست هاي اون حرکت کنند.

    يک وزير زن براي راي اعتماد گرفتن مضحکه ي عام و خاص و رسانه ها ميشود!

    مقصر اين موضوع ملاهاي مرد سالار و اصرا بر بعضي از احکام اسلامي يا سخنان و احاديث مجعول و غير مجعول هستند. يکي از مخالفينش همين مکارم شيرازي بود. چرا؟ چون مي گفتند زنان نبايد بر مردم رياست کنند! و لياقت و توانايي اين کار رو ندارند. دو سه تا زن هم که کانديد شده بودند به خاطر احترام به اين نظر مضحک ملاها، به خود توهين کردند و انصراف دادند. در حالي که دهها زن در سراسر جهان در بالاترين پست هاي کشوري و دولتي قرار دارند... آنگلا مرکل...کاترين اشتون....هيلاري کلينتون....رييس جمهوري برزيل...و رييس جمهو سويس و چندين زن رييس جمهو ديگه ديگه در کشورهاي اروپايي

    زماني خميني و ديگر ملاهاي مردسالار بود مي گفت:

    تصويب نامه اخير دولت راجع به شركت نسوان در انتخابات از نظر شرع بي اعتبار و از نظر قانون اساسي لغو است.

    يا مدرس در سخناني موهن ميگه: “از اول عمرم تا بحال برايم بسيار مهالک در بر و بحر اتفاق افتاده و هيچکدام به بدنم لرزه نينداخته بود، آخر ما هر چه تامل مي کنيم مي بينيم خداوند قابليت در زن ها قرار نداده است که لياقت انتخاب کردن را داشته باشند ، اينها از آن زمره اند که عقول شان استعداد ندارد و در حقيقت تحت قيوميت قرار دارند ، چطور ممکن است به اينها حق انتخاب کردن داده شود.

    در حال حاضر هم يا تقيه مي کنند و چيزي نمي گويند يا گاهي هم به صراحت زن ستيزيشون رو صراحتا اعلام ميکنند.

    علم الهدي سخيف الفکر: اين که يک زن را به عنوان پرچمدار کاروان ورزشي ايران در المپيک، انتخاب کرده‌اند؛ دهن‌کجي به ارزش‌ها است.
    نبايد يک زن را به عنوان جلودار کاروان ورزشکاران ايراني در المپيک معرفي کنند. اساساً جايگاه زن اين نيست که قهرمان باشد.من چندي پيش اعلام کردم که شرکت زنها در مسابقات بين‌المللي خلاف مباني ديني و اسلامي است.

    بعد در توجيه حرفهاش ميگه: تا اين چنين کارهايي که ضد بيانات اميرالمؤمنين علي صلوات الله عليه‌است،

    به خاطر همين هست که بايد کتابهاي حديث و نهج البلاغه از سخنان موهن به زن يا مغاير با حقوق زنان پاک بشند. همه اشتباه مي کنند. ائمه ها که از پيامبر اسلام بالاتر نبودند. ولي بعضي شيعيان غالي(غلو کننده) از اونها خدا ساختند.

    پاسخ

    فکر ميکنم اگر يک مقدار ديدتون رو مثبت کنيد بد نباشه!من ديدم نسبت به بعضي از حرفهاي شما مثبته، شما هم سعي کنيد کمي به حرفهاي من مثبت تر فکر کنيد تا باهاتون بحث کنم از اين به بعد فقط نظراتتون رو تاييد ميکنم و پاسخي از من دريافت نخواهيد کرد