• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : کاش رييس جمهور هم تشکر کند
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتقدبزرگ 
    منتقدبزرگ مي گه: تيغ سانسور تو در دو کف داري*چون نداري به پاسخي راهي...
    زدي به جاده سانسور دوباره؟... براي اثبات اينکه جوابي نداريد لازم نيست به سانسور اقدام کنيد، بلکه همينجوريش هم مشخصه که جوابي نداريد....
    ****
    مجتبي واحدي:
    سخنان امروز سيد علي خامنه اي و دستور او براي توقف روند سؤال از رئيس دولت ـ که بر خلاف نص صريح قانون
    اساسي جمهوري اسلامي است ـ براي افراد آشنا با ساختار ديکتاتوري جمهوري اسلامي، عجيب نبود. اين دستور از يکسو نشان داد نهادهاي حکومتي تنها در حد گماشتگان رهبر عمل مي کنند و از سوي ديگر اين واقعيت را آشکار ساخت که اگر چه هنوز رهبر ، قدرتمندترين فرد در ساختار جمهوري اسلامي است اما دستورات او در بسياري از موارد ، واکنش به تصميمات و اظهارات احمدي نژاد مي باشد. رهبر جمهوري اسلامي روز دهم آبان ماه جاري ضمن بي اهميت دانستن اختلافات ميان سران قوا اظهار داشت : "از امروز تا روز انتخابات هر کسي احساسات مردم را درجهت ايجاد اختلاف به کار گيرد قطعاً به کشور خيانت کرده". پس از اين اظهارات ، برادران لاريجاني دو نامه براي رهبر نوشتند و تمکين کامل خود را اعلام نمودند . اما نامه احمدي نژاد حال و هواي ديگري داشت و هيچ اشاره اي از اطاعت پذيري در آن به چشم نمي خورد. سه هفته بعد از آن هشدار شديد اللحن و نامه نگاري سران سه قوه، سيد علي خامنه اي در
    جمع بسيجيان از پاسخ مثبت سران سه قوه به دعوت خود براي کنترل
    اختلافات تشکر کرده و در عين حال با اشاره به تلاش اعضاي مجلس براي احضار احمدي نژاد اظهار داشته است : "ادامه اين کار همان چيزي است که دشمن مي خواهد". البته اين بخش از سخنان سيد علي خامنه اي نشان مي دهد تشکر او از سران سه قوه به خاطر پاسخ مثبت به دعوت سه هفته پيش رهبر ، تعارفي بيش نبوده است و او مطمئن است حضور احمدي نژاد در مجلس موجب افشاگري هاي خواهد شد که بر رسوايي هاي رهبر و رئيس جمهور دست ساز او خواهد افزود.

    .......سخنراني رهبر همانقدر که وحشت و استيصال او در برابر " ورژن سال 91 احمدي نژاد " را نشان مي داد به همان ميزان هشدار به برخي اصلاح طلبان بود که همچنان خود را به خواب زده اند و از حضور در انتخابات براي اثر گذاري بر تحولات کشور سخن مي گويند. حکم حکومتي امروز و پاسخ علي لاريجاني بار ديگر اين پيام را براي مردم و فعالان سياسي مخابره کرد که تا مقوله اي به نام ولايت فقيه وجود دارد همه نهادهاي حکومتي ، گماشتگاني براي رهبر هستند که يک روز بايد همه قانون شکني ها و بي کفايتي هاي احمدي نژاد را ناديده بگيرند زيرا او محبوب رهبر است و ديدگاههاي او از ديگران به خامنه اي نزديک تر است و روز ديگر بايد روند سؤال از همين رئيس دولت را متوقف نمايند زيرا رهبر از افشاگري هاي او مي ترسد.

    نام زنداني شجاع ابوالفضل قدياني بلند که عليرغم گرفتاري در چنگال دژخيم فرياد زد: "سلطان مطلق العنان، بي پروا به سلطنت مطلقه مشغول است ...اصلاحاتي که جايگاه و نقشي براي ولايت فقيه در سياست کلان خود قائل است دروغي بيش نيست "
    پاسخ

    اين نظر شما پر از مطالب اشتباه و کذب است. در باب قانون اساسي همين بس که تمام ارکان و قواي کشور تنها با تاييد و تنفيذ رهبر شرعيت و مرجعيت دارند و کافيست به قانون اساسي مراجعه کنيد و يکبار بخش اختيارات رهبري را مطالعه کنيد. بحث ديگر اين که نامه احمدي نژاد اگر چه قابل انتقاد بود ولي وي در آن به اطاعت خود اقرار کرده بود و تنها مشکلش اين بود که مي خواست مشکلات را گردن نگيرد. بحث ديگر اين که همانطوري که گفتم و شما گويي خودتان را به نشنيدن گرفته ايد احمدي نژاد در جمع نمايندگان اصولگرا گفتند که هرگز در جلسه سوال حرفي نخواهند زد که موجب سوءاستفاده دشمنان گردد. و بحث ديگر اين که آري دراين کشور تمام مسئولان گماشتگان رهبرند مگر آنها که خائن هستند چرا که قانون اساسي چنين تعريفي از تمام مسئولان دارد. بحث ديگر اين که همين سيستم با همين ولي فقيه و با همين قانون اساسي مورد قبول اکثريت مردم ايران است و شما در واقع با اکثريت مردم ايران است که مشکل داريد. بحث ديگر اين که رهبري نه به احمدي نژاد و نه به هيچ مسئول ديگر و نه به هيچ مستکبري باج نمي دهد و وقتي که در ديدار نمايندگان و رييس جمهور فضاي همدلي و صحبت و احترام ايجاد شد رهبري با اين دستورشان ادامه همان رويه را تاييد کردند. راستي در نوشتن تان کمي هم ادب را رعايت کنيد سانسور نمي شويد بستگي به خودتان دارد.