• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : آيا اين ضريح قابل زيارت است؟
  • نظرات : 4 خصوصي ، 17 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتقدبزرگ 
    اين رفتارها نادرست است...
    رضا شاهي ديگر بايد تا مردم رو از اين رفتارهاي نادرست با آگاهي دادن به آنها(نه با زور) دور کند...

    اينهمه هزينه کردن بهتر نيست صرف مملکت خود شود؟ همان ضريح قبلي چه اشکالي داشته که بايد هزينه گزافي صرف ساختن ضريحي ديگر آن هم در کشوري ديگر شود؟ اين همه مجلل سازي قبور ائمه براي چيه؟ مگر عراق خودش نداره؟ الآن صادرات نفتش از ايران بيشتره....
    بايد به آنها بگويد که چه حاصل از ميليونها تومن خرج زيارت رفتن کردن؟ مگر کم امام زاده در کشور خودتون وجود داره؟ اين هزاران ميليارد تومني که سالانه صرف زيارت رفتن به اين کشور و اون کشور مي کنيد آيا بهتر نيست که در مملکت خودتون صرف بشه؟ چند هزار تا مدرسه يا خونه ميشه با اين هزينه ي سالانه زيارت رفتن ساخت؟
    چه تغيير مثبتي در رفتارتان با اين زيارت رفتن ها و چندين بار حج رفتن ها حاصل شده و در کل چه سودي به حال بشريت و کشور داشته؟
    پاسخ

    جناب منتقد! تمام هزينه ي اين ضريح از نذورات مردم است و ضريح هاي قبلي از پولهاي شاهان ساخته شده بود و به همين دليل اين ضريح جايگزين آن مي گردد. شما که به دموکراسي اعتقاد داريد، به خواست مردم و علاقه مردم احترام بگذاريد، نه کسي به زور نذر مي کند و نه کسي به زور زيارت مي رود. راستي کسي که به زيارت مي رود با پول و درآمد خودش به زيارت مي رود و با ايمان و خلوص و تلاش بيشتر به خدمت باز مي گردد پس به ايشان حق بدهيد همانطوري که به کساني که به دبي و تايلند و اروپا مي روند و پول صرف خوشي مي کنند حق مي دهيد راستي چه تغييري در ايشان ديده ايد تا حالا؟! جز فخر فروشي؟!