• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : گروهي کوچک در کارمندان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + منتقدبزرگ 
    وزير آموزش و پرورش ايران تاکيد کرد: تنها دو سال است که دولت با کمک مجلس رديفي با عنوان گرمايشي و سرمايشي مصوب کرده که اجراي آن نيازمند زمان و اعتبار مشخص است.

    حاجي بابايي در خصوص سيستم گرمايشي مدارس يک کلاسه و روستايي نيز اعلام کرد: براي گرمايش اين کلاسها هم سيستمي با ايمني بهتر به جز سيستم مرکزي تعريف شده ولي مستلزم اعتبار و زمان است.
    ***
    بيرکل حزب الله لبنان از کمک‌هاي ايران در امر بازسازي ويرانه هاي جنوب لبنان تشکر و قدرداني کرد و گفت:من قبل از پايان جنگ با برادران ايراني تماس گرفتم و به آنها گفتم که ما مي خواهيم ويراني هاي اين جنگ را بسازيم، چرا که دشمن در مورد نحوه تعامل مقاومت با شرايط انساني و اجتماعي بعد از جنگ سخن مي گويد، امام خامنه اي نيز با بخشش فراوان با اين درخواست تعامل کرد و احمدي نژاد رئيس جمهور ايران نيز همين گونه برخورد کرد، کار به صورتي ادامه يافت که از همان روز اول توقف جنگ، کار بازسازي نيز آغاز شد.
    پاسخ

    مشکل آموزش و پرورش بيش از اعتبار سوءمدريت است، اين همه هزينه اي که بابت تغيير نظام آموزشي انجام شده چه فايده اي داشت؟! من اين مسئله را بارها مورد نقد قرارداده ام و مطلبي هم اخيراً در خصوص لزوم اهميت به ايمني در مدارس نوشتم. بحث فقط بودجه نيست، بحث نوع نگاه است، مگر مي شود مبحث ايمني در آموزش و پرورش يک معاونت يا متولي قوي نداشته باشد؟! مگر ميشود از مدارس بازرسي به لحاظ ايمني صورت نگيرد؟! مگر مي شود بدون متولي ايرادها را شناسايي و يا رفع نمود؟!