• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : عمليات استشهادي به سبک پرندگان!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • پارسي يار : 3 علاقه ، 2 نظر
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کامنتر بزرگ 

    من علاقه مفرط به حقيقت دارم .

    شما هم هيچ استدلالي نکرديد. آنچه تمايل داريد رو ميخوايد به عنوان واقعيت جا بزنيد و القا کنيد.

    اينهمه جنايت و ترور توسط گروهاي تروريستي اسلامگرا که آبروي اسلام و مسلمين رو بردند در کشورهاي مختلف داره انجام ميشه. چيزي نيست که بشه کتمانشون کرد و يکي دو مورد هم نيست.

    "تيري ميسان"

    شاهد از غيب رسيد

    ديروز داشت در مورد شبکه چهار جمهوري اسلامي در مورد سوريه ياوه سرايي ميکرد و انبوهي حرفهاي بي سند و مدرک و ضد و نقيض در 5 دقيقه حرفهاش وجود داشت. کسي که مورد اعتماد جمهوري اسلامي رو رسانه هاش باشه مشخصه چي هست. قرار نيست که هر کسي خارجکيست ببگيم درست ميگي.

    شما لازم نيست بري کتابها و نوشته هاي مبتني بر حدسيات و تفسيرها و اما و اگرها رو بخوني و براي من معرفي کني. شبکه من و تو سلسله مستندهايي نشون ميداد به نام "زمان فاجعه". يکي از اون مستندها درباره همين جنايت 11 سپتامبر بود. و تمام گفتگوهاي داخل کابين خلبان ضبط شده بود.

    در ضمن فارس نيوز نه

    فالس نيوز

    يه دو نمونه از دروغهاي دروغگزاري فارس رو در وبلاگم گذاشتم

    http://great-commentor.blogfa.com/post/22

    پاسخ

    گفته بودم عاشق انگلوساکسون ها هستيد علامتش هم همان "من و تو". القاعده و طالبان دو مزدور سينه چاک اسرائيل هستند نشان به آن نشان که علي رغم همه ادعاها تا به حال يک گلوله هم به سمت اسرائيل شليک نکرده اند. در مورد به قول شما فالس نيوز گفته بودم که مقالات ترجمه است اگه در فکر مي کنيد دروغ مي گويد خب برويد و خودتان بررسي کنيد. طالبان و القاعده که من معتقدم اصلا مسلمان نيستند با همه جناياتشان تا به حال تعداد مقتول هايشان به صد هزار نفر نرسيده حالا به نظر شما طالبان تروريست تر است يا آن امريکاي بي شرافت که دو بمب در هيروشيما و ناکازاکي انداخت و چهارصد هزار نفر را در يک لحظه کشت. طالبان مزدور تروريست تر است يا انگليسي که در يک شب در درسدن آلمان با بمب هاي آتش زا ششصد هزار نفر را آتش زد و کشت. طالبان تروريست تر است يا دول متفقين و متحدين که در جنگ جهاني دوم 60 ميليون غير نظامي را به کام مرگ فرستادند. اصلا خود پيدا شدن همان جعبه سياه هواپيما و يا پيدا شدن پاسپورت تروريست ها در هواپيما با آن همه آتش و انفجار جزو سوالات جدي در مورد 11 سپتامبر است. در مورد تيري ميسان مي گوييد قبول نداريد چون در شبکه چهار صحبت مي کرد خب شما که مسلمانانيد مگر دستور نداريد که همه اقوال را بشنويد و بعد بهترينش را انتخاب کنيد؟ حالا مي گوييم تيري ميسان بد! در مورد الکس جونز امريکايي چه مي گوييد که سه ماه قبل از 11 سپتامبر در راديوي شخصيش اعلام کرد که "مردم آگاه باشيد که دولت مي خواهد يک سري انفجار راه بياندازد تا با انداختن آن به گردن مسلمانان به کشور هاي ديگر حمله کند" اين يکي که ديگر انگلوساکسون است.