• وبلاگ : بر و بچه هاي ارزشي
  • يادداشت : سند افتخار المپيکي!
  • نظرات : 9 خصوصي ، 18 عمومي
  • پارسي يار : 3 علاقه ، 6 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کامنتر بزرگ 
    سلام چطوري؟ تازگيا کم مينويسي
    صدا و سيما از چه مي گويد؟
    پستي که در وبلاگم در مورد جنبش عدم تعهد گذاشتم رو بذار برات بذارم:
    تحريف و سانسور، ماهيت راستين ِ رسانه هاي جمهوري اسلامي
    با وجود طولاني بودن سخنان مُرسي(رييس جمهور مصر) در اجلاس غير متعهدها که براستي هم طولاني بود، عامدانه و با علم به اينکه رسانه هاي جمهوري اسلامي به احتمال زياد درصدد تحريف و سانسور اين سخنان بر مي آيند، سخنان ايشان و همچنين سخنراني “بان کي مون” رو که از شبکه يک صدا و سيماي خامنه اي پخش ميشد گوش دادم.
    و بعد از بررسي نسخه اريجينال سخنان ايشان در سايتهاي روزنامه هاي معتبر و بعضي از خبرگزاريهاي جهان، متوجه شدم که حدسم درست بوده و صدا و سيماي خامنه اي، اقدام به تحريف و دروغ پراکني کرده.
    در آنچه که از صدا و سيما پخش شد هيچ حرف تندي عليه رژيم سوريه در سخنان مرسي وجود نداشت. حتي طوري سخنان ايشون رو تحريف کرده بودند که من با شنيدن سخنان مرسي فکر کردم اين فرد از حاميان رژيم سوريه هست!!
    نسخه صدا و سيما از سخنان مرسي:
    بايد اميدوار باشيم که در سوريه، نظامي که مردمي است، باقي بماند و بايد تمامي تلاش خود را براي اصلاحات به کار ببريم، بايد اقدامات به صورت مسالمت آميز صورت گيرد.
    ملت سوريه آزاد است و مي تواند در برابر توطئه هايي که عليه ملت سوريه ايجاد شده باقي بماند.”
    نسخه ارجينال همين قسمت سخنان مرسي:
    The Syrian people are fighting with courage, looking for freedom and human dignity
    مردم سوريه با شجاعت مي جنگند و به دنبال آزادي و شرافت انساني هستند.
    Morsi urged the Syrian opposition to unify – in effect advocating the overthrow of President Bashar Assad – and said Egypt’s “solidarity with the struggle of the Syrian people against an oppressive regime that has lost its legitimacy is an ethical duty.”

    مرسي از اپوزيسيون سوريه تقاضا کرد که متحد شوند- در حقيقت از سرنگوني بشار اسد حمايت کرد- و گفت که همبستگي مصر با مبارزات مردم سوريه عليه رژيمي سرکوبگر که مشروعيت خود را از دست داده است وظيفه ايست اخلاقي.

    حتي روزنامه نيويورک تايمز هم مچ رسانه هاي تحريف گر خامنه اي رو گرفته:
    Local Iranian news media did not report Mr. Morsi’s comments, which strongly conflict with Iran’s official line

    رسانه هاي خبري داخلي ايران اظهارات آقاي مرسي را که در تقابل شديد با خط مشي رسمي ايران هست، گزارش نکردند
    ********

    صدا و سيماي خامنه اي، در مورد سخنان بان کي مون هم به همچنين عمل کرد. قسمتي از سخناني که از اين فرد از بوق رژيم شنيدم اين بود:
    “کشوري نبايد کشوري ديگر را تهديد به نابودي يا محو کردن کند.”
    “بعضي از واقعيتهاي تاريخي را نبايد تکذيب کرد”
    من بعد از شنيدن اين حرفها گفتم شايد ملاحظه کرده و نخواسته مستقيم حرف بزنه و به اين خاطر از کشوري نام نبرده. در صورتي که قضيه از قراري ديگر بود و نام اسراييل و هولوکاست رو به وضوح برده بود:
    “I strongly reject threats by any member state to destroy another or outrageous attempts to deny historical facts such as the Holocaust,”
    من به شدت تهديد از جانب هر يک از اعضاي سازمان ملل براي نابودي عضوي ديگر و همچنين تلاشهايي شرم آور را براي انکار واقعيت هاي تاريخي نظير هولوکاست ، مردود ميدانم.
    Claiming that Israel does not have the right to exist or describing it in racist terms is not only wrong but undermines the very principle we all have pledged to uphold
    ادعاهايي مبني بر اينکه اسراييل حق موجوديت ندارد يا توصيف اين کشور با الفاظي نژادپرستانه نه تنها اشتباست بلکه همان اصولي را نيز که متعهد به رعايت آنها شده ايم، تضعيف ميکند
    پاسخ

    تازگي ها سرم شلوغ شده خوب هستيد؟کم پيدا هستيد...شما در اينباره هم ول کن معامله نيستيد!؟