سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  • + به بعضی ها باید گفت *نقد می‌کنی یا نق می‌زنی؟!*انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ى منفى را پیدا کنید، با تکیه‌ى بر نقطه‌ى مثبتى که وجود دارد، آن نقطه‌ى منفى را نشان بدهید و مغلوب کنید.اما نق زدن یعنی آدم یک نقطه‌ى منفى را بگیرد، همین طور هى بنا کند آن را تکرار کردن.
  • + "آخوند خراسانی از آقای نخودکی خواست که او را موعظه کند. آقای نخودکی گفت: آقای آخوند گفت مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم. ولی مرنج یعنی چی ؟ چطور میتوانم ناراحت نشوم. مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده چطور نباید برنجم؟ اقای نخودکی گفت: علاج آن است که خودت را کسی ندانی. اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی رنجی. "
  • + دقت کردین !؟ قصه‌ها واسه ” بیدار کردن ” آدما نوشته شده اما ما واسه ” خوابیدن ” ازشون استفاده می‌کنیم !
  • + خدا نکند برسیم به جایی که برایمان* « از دست دادن »* از *« دست دادن »* عادی تر شود ...
  • + بیچاره *گل فروش* تنها کسی است که،وقتی با *گل* وارد خانه میشود همه *غمگین* میشوند...
  • + بوی *دود* می آید به گمانم جمـــــاعتی پای *دنــیــــــآی مجآزی* می سوزانند عمــــــــــر خویش را!!! مارو میگه هااا :(
  • + موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید. به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد. همه گفتند تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد! ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید. از مرغ برایش سوپ درست کردند. گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند. گاو را هم برای مراسم ترحیم کشتند! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد!:)
  • + مو سر زمین بودم *با تراکتور* - بعد جنگ رفتم سر همو زمین *بی تراکتور *( عباس در آژانس شیشه ای )
  • + گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن! به رفتن ک فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی… میخواهی بمانی، رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی! این بلاتکلیفی خودش کلــــی* جهنـــــــــــــــم* است
  • + دعای باران چرا؟ دعای صبر بخوان این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی صبر ببار

ولایت فقیه تجلی گر قرآن؛ دشمنان هراسان+فایل صوتی

امروزه قرآن به نطق درآمده‌ و ولایت فقیه که استمرار ولایت ائمه اطهار است، تجلی‌گر قرآن مجید شده است و این امر باعث شده تا دشمنان اسلام آن را برای خود خطری بزرگ احساس کنند.

+++دانلود فایل صوتی+++


حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیزی در محکومیت اهانت به قرآن در محل میدان مولوی (سه گوش) اهواز با حضور دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، بازاریان، فرهنگیان و بسیجیان اظهار داشت: امروز سلطه‌گری آمریکا با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
وی افزود: استکبار جهانی با طراحی خود پرده‌ها را کنار زده و مستقیما به جنگ با قرآن آمده است و این نمایانگر یک جریان کلی و خط مستمر است که بی‌تردید باید بر اساس این هوشیاری مردم را بیدار کرد.
مدیرحوزه های علمیه استان خوزستان با تاکید بر اینکه قرآن امروز قرآن ناطق است، بیان کرد: امروزه قرآن به نطق درآمده‌ و ولایت فقیه که استمرار ولایت ائمه اطهار است، تجلی‌گر قرآن مجید شده است و این امر باعث شده تا دشمنان اسلام آن را برای خود خطری بزرگ احساس کنند.
وی با اشاره به اینکه این اسلام نماد اسلام ناب محمدی(ص) است و نمایه جهاد، شهادت، سازش ناپذیری و حضور در صحنه است، ادامه داد: اسلام امروز نمایه شور و هیجان مسلمانانی است که بر اساس عقل برای دسترسی به حقوق خود قیام کردند ولی استکبار ناراضی است.
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: از آنجایی که امروز قرآن مجید، روزگار صهیونیست‌ها را به آتش کشیده است، آنان قرآن را پاره پاره می‌کنند.
حاجتی با اشاره به اینکه قرآن به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در ایالت متحده آمریکا در آمده است، اضافه کرد: این یک اتفاق ساده نیست که شعارهای قرآن پرطرفدارترین شعارها در سطح جهان شده و قطعا امروز سلطه‌گری آمریکا با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
وی خطاب به ملت شریف خوزستان بیان کرد: قدس از آن شما مسلمانان و پیغمبر شماست که هم اکنون لگدمال سم حیواناتی مثل صهیونیست‌ها شده است که امیدورایم به برکت حضور در صحنه و خون شهدا و خون سپهبد علی هاشمی‌ها آزاد شود



  دیدگاه:()
نوشته شده در تاریخ   دوشنبه 89 شهریور 22   در ساعت 5:19 عصر   بدست



 
________________
______
__
 
بازدید امروز : [22] ، دیروز: [60] ، کل بازدیدها:[825462]

استفـاده از مطالب این وبـلاگـ، در وبگاه های دیگر، با ذکر منبـع و البتـه حفظ امـانت، بلامانع می باشد.